تاریخ : يکشنبه 18 خرداد 1399
کد 971

دعوت به مشارکت:

راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه محصولات و کالاهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با عنوان TABRIZ MART

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی مصوب شد فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه محصولات و کالاهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با عنوان TABRIZ MART، افتتاح گردد. این فروشگاه‌ها در گام نخست در سطح استان، سپس در سطح کشور و در نهایت در سطح بین‌المللی برای نمایش و فروش محصولات نهایی تولیدکنندگان استان ایجاد خواهد شد.
 عضو محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

با سلام
احتراماً پیرو پیشنهاد ریاست اتاق بازرگانی تبریز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی در مورخ 1399/02/11 (با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و استاندار محترم استان) و همچنین با توجه به اینکه در فضای اقتصادی کنونی ایران و جهان، اهمیت ارائه جامع محصولات و تاثیرگذاری مثبت ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای دائمی و فروش مویرگی بر کسی پوشیده نیست، به استحضار می‌رساند طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه صدرالاشاره، مقرر شد فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه محصولات و کالاهای تولیدی استان آذربایجان شرقی را با عنوان TABRIZ MART ، افتتاح گردد. این فروشگاه‌ها در گام نخست در سطح استان، سپس در سطح کشور و در نهایت در سطح بین‌المللی برای نمایش و فروش محصولات نهایی تولیدکنندگان استان ایجاد خواهد شد.

لذا از کلیه صاحبان صنایع استان که کالای قابل رقابت و باکیفیت تولید می‌کنند دعوت می‌شود ضمن ارائه کاتالوگ و اطلاعات جامع از محصولات تولیدی خود، نحوه همکاری خود در اجرای این طرح از قبیل مشارکت در مراحل تاسیس، خرید سهام و سایر موارد را به شکل مکتوب و با جزئیات کامل به آدرس ایمیل ir@tzccim.ir  و یا شماره فکس 35264115 ارسال نمایند. بدیهی است پس از مشخص شدن شرکت‌های داوطلب، جلسه‌ای جهت تبیین مسیر ایجاد این مجموعه با حضور تمامی عزیزان تشکیل خواهد شد.