تاریخ : سه شنبه 6 خرداد 1399
کد 870

با ارسال نامه‌ای از سوی اتاق ایران انجام شد

تقدیر رئیس پارلمان بخش خصوصی از تلاش‌ها و خدمات علی لاریجانی

رئیس پارلمان بخش خصوصی به نمایندگی از سوی اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن قدردانی از تلاش‌های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس، از تلاش‌های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله «بهبود مستمر محیط کسب و کار» قدردانی کرده است.

شافعی در این نامه خاطرنشان کرده است: «امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.»

متن کامل نامه رئیس اتاق ایران به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران

 سلام علیکم،

احتراماً به نمایندگی از سوی اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و  بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، درکنار پیگیری های مجدانه حضرتعالی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، در تصویب قوانینی همچون "بهبود مستمر محیط کسب و کار" ، "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" ، "افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی" و "رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی" "قانون تجارت" و ده‌ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس در این ادوار است. امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.