تاریخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399
کد 727

دیدار فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز با رئیس اتاق بازرگانی

سرهنگ پاسدار عبدالله شادی فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز به همراه تنی چند از فرماندهان سپاه با دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان سپاه تبریز به منظور جامع عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری که سال 99 را سال جهش تولید نامگذاری کردند با حضور در اتاق بازرگانی تبریز با رئیس اتاق دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در سخنانی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان بر وفاق و همدلی بین کلیه آحاد جامعه بویژه در خصوص موضوعات تولید و اقتصاد خاطر نشان کرد: در جنگ اقتصادی حاضر وظیفه تمام بخش های جامعه اعم از دولت و بخش خصوصی  بایستی بر پایه ایجاد گفتمان صحیح بر حل مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی باشد.
ژائله ریشه  تمام مشکلات فعلی جامعه را بیکاری و فقر در جامعه ذکر کرد و افزود: در شرایط حاضر کمک به واحدهای صنعتی که دچار مشکل هستند بایستی در اولویت کاری مسئولان امر باشد. وی تشویق برای جذب و ایجاد سرمایه گذاری های جدید با حمایت از بخش خصوصی  و در راس آن اتاق های بازرگانی را لازمه توسعه اقتصادی استان و کشور خواند  و از مسئولان خواست تا این مباحث را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهند.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به این نکته که می بایست موانع ایجاد شده در  تشکیل زنجیره های تولید مورد بررسی قرار گیرد؛ در خصوص ضرورت های کاری در این مورد گفت: در این زمینه شناسایی فرصت ها و تهدیدها می توان باعث رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و در نهایت جهش تولید و صادرات شد.
وی در خاتمه آمادگی اتاق بازرگانی تبریز و بخش خصوصی استان مبنی بر تلاش بیشتر جهت ایجاد اشتغال پایدار، تولید ثروت و توسعه منابع مالی در سطح استان را اعلام و خاطر نشان کرد: با حمایت از فعالان اقتصادی استان می توانیم به تمام موارد یاد شده نائل شویم و استان را به مقام و جایگاه اصلی خود برسانیم.
سرهنگ پاسدار عبدالله شادی فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز در سخنانی با تقدیر از کارآفرینان نمونه استان از جمله رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: انتظار نسل جدید جامعه از صنعت گران و کارآفرینان موفق، ترسیم نقشه راه با استفاده از قدرت آینده پژوهی آنها است. وی در این خصوص افزود: استفاده از تجارب و اندیشه کار آفرینان برتر و موفق جامعه می تواند برای نسل های آتی الگویی ماندگار و پایدار باشد.
فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز دغدغه جامعه بسیج و سپاه استان را توسعه استان و شهر تبریز دانست و ادامه داد : در این راستا با تلاش و همکاری بیشتر می توانیم بر مشکلات پیش رو غلبه کنیم.
وی آمادگی سپاه تبریز را بر همراهی بیشتر با جامعه صنعت، معدن، تجارت  و کشاورزی استان اعلام نمود.