سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیهای، از تمدید مهلت کارفرمایان برای ارسال لیست و پرداخت حقبیمه مربوط به اردیبهشتماه خبر داده است. به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به اختلالات و محدودیتهای پیشآمده در تعدادی از بانکهای کشور در روزهای پایانی ماه و به منظور مساعدت با کارفرمایانی که تاکنون موفق به انجام تعهدات قانونی خود نشدهاند؛ استثنائا مهلت دریافت لیست و حق بیمه مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۵، (بدون جرائم تاخیر) تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه یکم تیر ماه تمدید شده است.
شعب، کارگزاریها و سامانه شبانهروزی خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/view/#/main) آماده دریافت لیست و حق بیمه شما در مهلت باقیمانده هستند.