تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
کد 669

دیدار نوروزی همکاران اتاق با دکتر ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز در آغاز روز کاری سال 1399 با همکاران اتاق تبریز دیدار نمود.
 به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز دکتر یونس ژائله رئیس اتاق در سخنانی ضمن تبریک سال جدید، و آرزوی توفیق برای تمام آحاد جامعه، شرایط شروع این سال را متفاوت با سال های گذشته خواند و افزود: با وجود این بیماری در سطح کشور و دنیا انشاء الله تشریک مساعی بیشتری در تمام زمینه ها به خصوص موضوعات اقتصادی خواهیم داشت.
دکتر ژائله با اشاره به لزوم رعایت پرو تکل های بهداشتی در تمام سطوح جامعه از همکاران اتاق خواست تا در همه زمینه ها نسبت به انجام امور مربوط به اعضاء اتاق نهایت همکاری را داشته باشند تا در این شرایط سخت روانی و اقتصادی جامعه بتوانیم  با همدلی و هم افزایی بیشتری بر مشکلات غلبه نمائیم.
رئیس اتاق تبریز با اشاره به ارزیابی آثار انتشار کرونا بر اقتصاد استان و کشور خاطر نشان کرد: در سال جدید در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه کارهایی توسط بخش خصوصی استان اعم از ارسال مواد غذایی و تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک صورت پذیرفت و امیدواریم این کار تداوم داشته و این فرهنگ در کل جامعه فراگیر شود.
وی در خاتمه سخنان خود از همکاری کادر اتاق در سال گذشته قدردانی نموده و اظهار داشت: امیدواریم فعالیت های اتاق تبریز پر بار تر از سال گذشته باشد تا بتوانیم به نیازهای اعضاء اتاق و فعالان اقتصادی استان پاسخگوی بهتری باشیم.
همچنین رئیس اتاق از کلیه فعالان اقتصادی خواست تا موارد و پیشنهادات خود را در اسرع وقت به اتاق منعکس نمایند تا در جلسات با دولت و سایر دستگاهها پیگیری گردد.