تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 661

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز

عباس پورحسن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز از تلاش های صنعتگر نامی کشور در مواجه با ویروس کرونا تجلیل کرد.
 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سخنانی از زحمات شبانه روزی دکتر ژائله نسبت به همکاری با سازمان ها و ارگان های مسئول در مواجه با ویروس کرونا در خصوص تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک و عرضه رایگان آن به مردم استان قدردانی خود و جمیع مسئولان ارشد استان را اعلام نمود.

پور حسن به آمار جامعه ایثارگران، خانواده های شهدا و آزادگان در استان اشاره نموده و با تاکید بر اینکه در این شرایط سخت می بایست در کنار این عزیزان و خانواده های آنان نیز باشیم.

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان نیز با اشاره به اینکه اقتصاد زیر بنای تمام مسایل هست اظهار داشت: پیش بینی چنین شرایطی از ماه ها قبل در خصوص تهیه مایحتاج و نیازهای اولیه اقشار کم در آمد و خانواده های آنان وجود داشت. رئیس اتاق تبریز گفت: این طرز فکر که تمام انتظارات خود را از دولت مطالبه کنیم اشتباه است  و ما باید در این روزهای سخت در کنار مردم به خصوص آقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: مسئولان نظام و دولتمردان کشور نیز می بایست نگاه دلسوزانه به موضوعات و مشکلات مردم داشته باشند تا با توکل به خدا بتوانیم شرایط پیش رو را نیز با موفقیت سپری کنیم.

 لازم به ذکر است با هماهنگی های صورت پذیرفته مقرر گردید تا نسبت به تهیه اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی، ماسک و ... برای خانواده های شهدا و ایثارگران اقدام گردد.