تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1396
کد 66

سمینار اثرات کاهش قیمت نفت بر اقتصاد با حضور دکتر حسین ادیب

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دکتر حسین ادیب یکی از اقتصاددانان مطرح کشورمان است که در خصوص چشم انداز اقتصادی کشور ...
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دکتر حسین ادیب یکی از اقتصاددانان مطرح کشورمان است که در خصوص چشم انداز اقتصادی کشور برای سالهای آتی بر اساس دانش، تخصص و تجربه خود پیش بینی های قابل تاملی را ارائه می دهد که برای فعالان اقتصادی و مدیران واحد های تولیدی برای تبیین استراتژی و نهایتا رویکرد اقتصادی آنها موثر بوده است. در همین راستا هیات نمایندگان و انجمن مدیران صنایع استان به منظور بهره مندی فعالان اقتصادی استان برای دومین بار از ایشان دعوت به عمل آوردند تا با حضور در اتاق تبریز در خصوص آینده اقتصاد کلان کشور و رویکری که مدیران صنایع و واحد های تولیدی می بایستی بر اساس آن رویکرد اقتصادی خود را تبین نمایند را به بحث گفتگو بپردازند.
دکتر ادیب در این نشست در خصوص اثرات کاهش قیمت نفت بر اقتصاد و تغییر رفتار بخش خصوص به ایراد سخنرانی پرداخت .وی با شاره به این نکته که فرصت در آمد های سرسام آور نفت را از دست داده ایم افزود: اقتصادی ایران از حال گذار از نفت گران قیمت به نفت ارزان قیمت است که می بایستی بخش خصوصی بر همین اساس رفتار اقتصادی خود را تبین و تنظیم نماید تا بتواند از این مرحله گذر نماید .
اقتصاددان مطرح کشورمان با ابراز نگرانی از اینکه هنوز هم رفتار اقتصادی مردم و فعالان اقتصادی کشورمان عمدتا متناسب با دوران گرانی قیمت نفت است از فعالان اقتصادی و مردم خواست تا رفتار های اقتصادی خود را نسبت به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور تنظیم نمایند تا بتوانند با موفقیت از این مرحله گذر نمایند.
دکتر ادیب در این جلسه به سوالات فعالان اقتصادی در خصوص مدیریت حوزه اقتصادی شان پاسخ داد .
 
آلبوم تصاویر حضور دکتر حسین ادیب در اتاق تبریز