تاریخ : دوشنبه 19 اسفند 1398
کد 650

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز خبر داد:

تولید محلول ضد عفونی کننده الکل دار و ماسک پارچه ای در استان

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز از تولید مواد ضد عفونی کننده توسط شرکتی از مجموعه هولدینگ صنعتی شیرین عسل و تولید ماسک توسط یکی از خیرین آذربایجان در واحد تولیدی متعلق به حیدر ضیائی خبر داد.
دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز در سخنانی با تأکید بر وحدت کلیه آحاد جامعه در شرایط کنونی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا در کشور خاطرنشان کرد: از زمان رسانه ای شدن شیوع ویروس کرونا در کشور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی استان به همراه مدیران و مسؤلان ارشد در جهت تأمین مالی و آماده سازی نیازهای اولیه به خصوص مواد ضدعفونی کننده و ماسک اقدام نموده اند و در این راستا شرکت شهد سهند مراغه یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ شیرین عسل تولیدات خود را موقتاً متوقف و اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده نموده است.
ژائله با اشاره به تولید روزانه یک هزار بطری از این مواد یادآور شد : کلیه محصولات تولیدی شرکت شهد سهند مراغه به صورت رایگان در اختیار اداره کل بهداشت و درمان استان قرار می گیرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد : برای تولید ماسک از شرکت سراب بافت که اخیراً راه اندازی گردیده است پارچه تهیه و با یکی از کارخانه های استان متعلق به حیدر ضیائی، یکی از خیرین آذربایجان جهت تولید ماسک تحویل داده شده است.
وی با یادآوری این نکته که در چنین شرایطی مردم و مسئولان می بایست با وحدت و همدلی بر این مسأله غلبه نمایند و از مردم شریف ایران در اقصی نقاط کشورمان خواست تا به منظور مدیریت این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن، توصیه های بهداشتی مسؤلان امر را مد نظر قرار دهند.