تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
کد 641

جلسه هیئت نمایندگان اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا

جلسه هیئت نمایندگان اتاق تبریز در حمایت از انجمن های خیریه و مسئولان استانی در مواجه با ویروس کرونا در استان تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز در راستای مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و انجمن های اقتصادی، اتاق تبریز با هدف مواجه علمی و منطقی با ویروس کرونا و مدیریت این بحران در جهت حمایت از تولید و نیروی انسانی بنگاه های اقتصادی  تشکیل جلسه داد. در این جلسه مقرر شد  نیازهای موجود جامعه از طریق انجمن های خیریه و مسئولان علوم پزشکی تبریز احصاء و فعالان اقتصادی و بنگاههای اقتصادی در جهت تامین نیازهای  احصاء شده اقدام نمایند.

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق در جلسه هیئت نمایندگان اتاق تبریز که در راستای مقابله با ویروس کرونا و مشکلاتی که به تبع آن در بنگاههای اقتصادی و جامعه ایجاد شده است؛ گفت: اتاق تبریز و واحدهای صنعتی و تجاری عضو اتاق با توجه به مسئولیت اجتماعی انجمن ها و بنگاههای اقتصادی در جهت توانمندسازی نهادها و سازمان های اجتماعی جامعه از یک طرف و حمایت از نیروی انسانی موجود در بنگاه های اقتصادی در مواجه با ویروس کرونا از طرف دیگر،  تلاش خواهند نمود تا با حمایت و پشتیبانی از انجمن های خیریه و مسئولان علوم پزشکی استان تبعات اجتماعی و بهداشتی این موضوع را مشخص و راهکارهای صحیح مواجه با ویروس کرونا را در جهت خنثی سازی  این بحران در اختیار مسئولان امر قرار دهند تا ضمن کاستن از آلام و دردها و استرس های این موضوع، نشاط لازم در جامعه به طور عام و محیط های کاری به طور خاص مجددا در استان آذربایجان شرقی فراهم گردد.

بر اساس این گزارش اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز در این جلسه با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی حاکم بر بنگاه های صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی  از مسئولان ارشد استان درخواست نمودند تا تمهیدات لازم جهت کمک به بخش خصوصی استان  در جهت رفع موانع تولید،  فرصت زمانی لازم به منظور تسویه حساب های؛ بانکی، مالیاتی و بیمه ای و... را لحاظ نمایند.