تاریخ : پنجشنبه 26 دي 1398
کد 613

حضور دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز در شرکت تولیدی چرخشگر

پیرو سفر فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو به استان آذربایجان شرقی، در راستای آشنایی بیشتر با ظرفیت های صنعت قطعه سازی و خودرو سازی استان و بهره مندی از این ظرفیت در راستای توسعه صنعت خودور سازی کشور، تفاهم نامه ای با فعالان قطعه سازی استان و مدیر عامل ایران خودرو با حضور دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز و سایر مسئولان و فعالان این حوزه منعقد گردید.
 در این سفر که مدیر عامل ایران خودرو از واحد های مختلف قطعه سازی استان بازدید بعمل آورده بود، اظهار امیدواری نمود: از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان در راستای توسعه صنعت خودرو سازی کشور استفاده بهینه ای به عمل آید.

دکتر ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز نیز در سخنانی با اشاره به این نکته در روزهای سخت، اتحاد و هم افزایی رمز موفقیت و توسعه کشور است؛ افزود: خوشبختانه توجه بیشتر دولت به اهمیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور می تواند نقش موثری در تسریع توسعه همه جانبه کشور فراهم آورد.

رئیس اتاق تبریز در خصوص توجه اتاق تبریز به مزیت های اقتصادی و رقابتی استان گفت: با توجه به رویکرد اتاق نسبت  به صنایع مهم و استراتژیک در استان، همچون فرش دستباف، صنایع غذایی ، خشکبار در صدد آن هست که در همان راستا توجه ویژه ای نیز به صنعت قطعه سازی و نهایتا خودرو سازی استان داشته باشد.