تاریخ : پنجشنبه 4 مهر 1398
کد 536

هیات تجاری اتاق ایران 23 مهرماه به ترکمنستان سفر می‌کند

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان 23 لغایت 26 مهر در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار می‌شود. در این راستا هیاتی تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی به سرپرستی حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران به آن کشور اعزام می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان و به درخواست وزارت راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران هیأتی تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی به سرپرستی حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران به آن کشور اعزام می شود.

هزینه بلیت پرواز تهران-مشهد-تهران، ترانسفر مشهد به مرز باجگیران و باجگیران به عشق‌آباد (زمینی) و برگشت و ترانسفر در عشق‌آباد معادل 20 میلیون ریال برای هر نفر عضو و برای غیر اعضای اتاق ایران با احتساب 15 درصد افزایش هزینه برابر با 23 میلیون ریال خواهد بود که توسط متقاضی و از طریق لینک ثبت‌نام به صورت آنلاین و علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

هزینه صدور روادید نیز 75 دلار خواهد بود که باید به صورت حضوری به امور مالی اتاق ایران تحویل داده شود.

همچنین پرداخت هزینه اقامت در هتل، غذا و عوارض ورود به ترکمنستان معادل 14 دلار توسط متقاضی و در محل پرداخت می‌شود. همچنین لازم است عوارض خروج از کشور (از طریق سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور) قبل از اعزام توسط متقاضی پرداخت شده و پرینت تأیید پرداخت و کد مربوطه همراه او باشد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به این لینک مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم و ثبت نهایی آن، مدارک زیر را حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران، تحویل دهند.

  1. درخواست کتبی رزرو هتل به همراه اصل گذرنامه (اعتبار 7 ماه از زمان اعزام)
  2. دو قطعه عکس رنگی
  3. کپی از صفحات اول و انقضاء پاسپورت
  4. پرینت پرداخت عوارض خروج از کشور
  5. اصل پاسپورت
  6. پرینت تأیید ثبت‌نام از لینک اعلام شده
  7. کپی رسید پرداخت ارز جهت صدور روادید

 همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 85732375 خانم جلیل‌زاده، کارشناس کشورهای CIS در امور بین‌الملل اتاق ایران تماس بگیرید.