تاریخ : سه شنبه 27 تير 1396
کد 52

دیدار مسئولانی از بانک آینده و بانک خاورمیانه با رئیس اتاق تبریز

بهارلو از مسئولان بانک آینده و اسلامی از بانک خاورمیانه در دیدار رئیس اتاق تبریز در محل این اتاق با اظهار این نکته که دولت در تلاش است تا تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی را در اختیار آنها بگذارد،...
بهارلو از مسئولان بانک آینده و اسلامی از بانک خاورمیانه در دیدار رئیس اتاق تبریز در محل این اتاق با اظهار این نکته که دولت در تلاش است تا تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی را در اختیار آنها بگذارد، خاطر نشان کردند این دو بانک نیز در صدد است در راستای سیاست های کلان دولت همکاریهای لازم را با واحد های صنعتی و تولیدی استان به عمل آورند. اسلامی معاون مدیر عامل بانک خاورمیانه در منطقه شمال غرب کشور با اشاره به این نکته که بانک خاورمیانه برای کشورهای همچون؛ ژاپن، ترکیه، چین به منظور وارد نمودن مواد اولیه و تکنولوژی به صورت مستقیم LC در اختیار فعالان اقتصادی قرارمی دهد، یادآورشد: این بانک توان آن را دارد که در کمترین زمان ممکن تسهیلات مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی را اختیار آنها بگذارد. وی در این خصوص یاد آور شد: برای بخش کشاورزی با 4 درصد، بخش پزشکی و بیمارستان6 درصد و سایر بخشها با 8 درصد، تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.
 معاون مدیر عامل بانک خاورمیانه با اشاره به این نکته که سیاست های این بانک بر این مبنا است که سه تا چهار برابر سپرده تسهیلات در اختیار متقاضی قرار دهد یاد آور شد: ما علاقمند همکاری با مشتریان کلان هستیم تا زیر ساخت های سنتی واحد های تولدی و صنعتی به کمک بانکها اصلاح و به روز شودوی جلوگیری از انجماد منابع مالی و تزریق آن در چرخه تولید کشور  را سیاست اصلی بانک خاورمیانه و اساسی ترین عامل توسعه کشور در تمام ابعاد آن خواند.
وی با اعلام این خبر که به زودی شعبه فرانکفورت بانک خاورمیانه افتتاح خواهد شد خاطر نشان کرد: برسی های به عمل آمده از طرف صاحبان معتبر حساب بانک جهانی این امکان را فراهم آورده که به زودی این بانک به بانک جهانی متصل شود.
صمد حسن زاده رئیس اتاق تبریز با تقدیر از حضور مسئولان بانک آینده و خاورمیانه به اتاق تبریز ، از حمایت های مسئولان بانکها از صنایع و واحد های تولیدی استان قدردانی کرد و افزود: حمایت بانکها از واحدهای صنعتی  و مشتریان کلان می تواند یک از عوامل اساسی حل مسائل اقتصادی کشور را سبب شود. وی با اشاره به مشکل سرمایه در گردش واحد های تولیدی خواستار حل این مسئله از طرف بانکها شد.
در پایان جلسه مقرر شد مسئولان بانک خاورمیانه و آینده در محل اتاق تبریز با فعالان اقتصادی دیدار و در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه تولید و صنعت در استان همفکری های لازم به عمل آید .