تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1398
کد 510

تعامل موثر واحدهای تولیدی و خدماتی با سازمان ملی استاندارد به منظور توسعه اقتصادی استان

به منظور توسعه همکاری فی ما بین اداره کل استاندارد استان و پژوهشگاه استاندارد سازمان استاندارد کشور جلسه ای با حضورخانم دکتر انصاری سرپرست پژوهشگاه استاندارد،هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق تبریز و مسئولان انجمن های تولیدی و صنعتی در محل اتاق بازرگانی تبریز تشکیل گردید. این جلسه با هدف تعامل بیشتر فعالان اقتصادی استان با سازمان استاندارد در راستای توسعه اقتصادی استان بود.
دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با تاکید بر این نکته که پژوهشگاه سازمان استاندارد می تواند در شرایط سخت اقتصادی از واحدهای تولیدی و فعالان تولیدی و صنعتی کشور حمایت نماید؛ از سرپرست پژوهشگاه سازمان استاندارد کشور خواست امکان پویایی اقتصادی با تسهیل سازی و سریع در رسیدگی به استاندارد محصولات تولیدی استان، شرایط لازم برای ایجاد اشتغال برای نیازمندان به کار در استان  را مهیا نمایند.

 دکتر انصاری سرپرست پژوهشگاه سازمان استاندارد کشور با اعلام این موضوع به منظور تعامل بیشتر پژوهشگاه با اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی و فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی تبریز حضور یافته ایم؛  افزود: در صدد هستیم تا به منظور ارتقاء سطح استاندارد محصولات تولیدی کشور بنیادی به عنوان حامیان استاندارد در کشور تاسیس گردد. وی اظهار امیدواری نمود: با ایجاد این بنیاد، امکان افزایش همکاری بین فعالان اقتصادی و سازمان استاندارد فراهم گردد تا امکان تامین سلامت شهروندان و  توسعه اقتصادی  همزمان درکشور محقق گردد.