تاریخ : شنبه 9 شهريور 1398
کد 505

دیدار اعضاء هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق تبریز با رئیس کل دادگستری استان

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز به همراه هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با در محل دادگستری استان با دکتر خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریزدر سخنانی ضمن تبریک انتصاب آقای خلیل اللهی به ریاست کل دادگستری استان به نقش کلیدی دادگستری بعنوان یکی از قوای سه گانه کشور اشاره داشته و نهاد دادگستری را به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار بر بهبود فضای کسب و کار کشور و استان  خواند و خاطر نشان کرد: باید فرمایش مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر به مناسبت هفته دولت  با رئیس جمهور و اعضاء هیئت دولت داشتند را سر لوحه کار های خود قرار دهیم و به تولید کننده  به عنوان یک رزمنده نگاه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اظهار امیدواری نمود: با حضور رئیس جدید دادگستری فضای امید بخشی بر صنعت و تجارت استان حاکم و حمایت لازم از سربازان اقتصادی استان به عمل آید. 

دکتر خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اهمیت و نقش تولید کنندگان به عنوان کارآفرین جامعه، ایجاد اشتغال را نیاز اساسی استان ذکر کرده و افزود: در راستای توسعه اقتصادی استان در خدمت بخش تولید، صنعت، تجارت و سرمایه گذاری هستیم و در این راه مبارزه با رانت و سود جویی را که مانع رشد تولید و سرمایه گذاری در استان است را در اولویت کاری خود قرار داده ایم .

رئیس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه فکری بخش خصوصی در توسعه همه جانبه استان یادآورشد: مجموعه دادگستری را نیازمند همفکری با بخش خصوصی استان می دانیم  و در همین راستا تمام سعی خود را به کار خواهیم بست تا با همکاری این عزیزان، آرامش و امنیت روانی جامعه را روز به روز افزایش دهیم.

وی در مورد بخشی از حمایت های دادگستری از فعالان اقتصادی استان افزود: در حوزه رسیدگی به مسائل و مشکلات کارآفرینان و صنعت گران استان  شعبه تخصصی در حوزه اقتصادی در دادگستری ایجاد و در صدد هستیم تا این شعب در سطح استان افزایش یابد.