تاریخ : سه شنبه 27 تير 1396
کد 50

جامعه صنعت و تولید از خدمات چهار دهه جلیل مهر افزا تقدیر کرد

هیات نمایندگان اتاق تبریز به همراه سازمان تامین اجتماعی استان و اعضای کمیته همیار تامین اجتماعی از چهار دهه خدمات ارزنده جلیل مهر افزا رئیس کمیته همیار تامین اجتماعی اتاق تجلیل به عمل آوردند
به گزاش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تبریز، صمد حسن زاده رئیس اتاق تبریز با اشاره به این نکته که آقای مهرافزا حدود چهل سال از عمر شریف خود را در جهت اعتلای فرهنگ کار و قانون تامین اجتماعی سپری کرده است خاطر نشان کرد: ایشان در رفع ابهامات موجود در مباحث کارفرمایی و کارگری خدمات شایان توجه ای را نجام داده اند و به عنوان یک کارشناسی در این حوزه با راهکار های علمی خود بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه را به همراه همکاران خود در کمیته همیار تامین اجتماعی مرتفع نموده است که از این بابت حق بزرگی بر جامعه صنعت و تولید دارد که قدر دان ایشان و همکارانشان هستیم.
وی با اشاره به این نکته که آقای مهر افزا نیاز به تجلیل ندارد خاطر نشان کرد: جامعه صنعت و تولید  به این گونه تجلیل ها بیشتر نیاز دارد تا کسانی که در راستای توسعه جامعه تلاش نموده اند به مردم معرفی کنیم تا فرهنگ قدر دانی از خادمان ملت در جامعه نهادینه شود و نسلهای آتی بدانند چه کسانی برای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.
جعفر سمساری رئیس سازمان تامین اجتماعی استان با قدردانی از تعامل سازنده از تعامل سازنده اتاق تبریز با سازمان تامین اجتماعی در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه کار، تولید و صنعت، خاطر نشان کرد: اتاق تبریز به همراهی سایر تشکلهای کارفرمایی با برگزاری همایش ها، سمینار ها و دوره های آموزشی و جلسات  شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی نقش موثری در بهبود فضای کسب و کار در جامعه را ایفاء می نمایند.
رئیس سازمان تامین اجتماعی با شاره به نقش اعضای کمیته همیار تامین اجتماعی گفت: اعضای کمیته همیار تاین اجتماعی همیشه پشتیبان سازمان بوده اند و از حقوق کار گر و کار فرما به وبهترین نحوه ممکن دفاع نموده اند  وبه معنای واقعی کلمه از حقیقت دفاع نموده اند .
سمسماری با اشاره به خدمات آقای مهر افزا خاطر نشان کرد: 15 سال به طور مستمر با ایشان همکاری داشته ام و درس های زیادی را از ایشان آموخته ام. وی با اشاره به این نکته که آقای مهر افزا بیش از 35 سال در هئیت های حل اختلاف در خدمت جامعه تولید و اشتغال بوده است خاطر نشان کرد: ایشان در تمام مدت خدمت خویش با نظم و انضباط منحصر به فرد خود و یادداشت های که از جلسات بر می داشت به بهترین نحوه ممکن می توانست از حق و حقیقت دفاع نماید.
سید باقر شریف زاده عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز و رئیس انجمن میران صنایع با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که فرموده اند: هر کس دنبال کار مسلمانی برود اجرش برابر است با 70 بار عبادت مکه خاطر نشان کرد: آقای مهر افزا در تمام طول خدمت خود چه در کسوت هیات های حل اختلاف  چه در کمیته همیار تامین اجتماعی و چه در شهرک صنعتی شهید رجائی و... در خدمت تولدی و صنعت بوده و در راه از هیچ کوششی دریغ ننموده است.وی در انتهای سخنان خود خطاب به اقای مهر افروز گفت: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.
ابوالفتح ابراهیمی نایب رئیس اتاق تبریز و مدیر عامل تراکتور سازی ایران با قدردانی از تلاش های بی شائبه آقای مهر افزا که در ده های متمادی در خدمت تولدی و اشتغال بوده خاطر نشان کرد: خدمت بدون وقفه این بزرگ مرد نشان دهنده جدیت ایشان در انجام کار است که هدفی جزء بهبود فضای کسب و کار نداشته و جامعه صنعت استان به خاطر مجاهدت های ایشان همیشه قدرانشان خواهد بود.
سلطانی از همکاران مهر افزا در هیت حل اختلاف و کمیته همیار تامین اجتماعی با شاره به این نکته که اقای مهر افروز در طول چهل سال خدمت در به عنوان همیار تامین اجتماعی همیشه قوانین الهی و قانون را بر بخش نامه ها متناقض و خلاف قانون ارجحیت داده و به هیچ وجه زیر بار کار خلاف قانون نرفته است.  وی علت قدردانی جامعه تولید و صنعت از خدمات مهر افروز را صداقت ایشان در عمل خواند و اظهار امیدواری کرد که نسل جوان از تجربیات ارزنده پیشکسوتان در جهت حل مسائل و مشکلات بیش از پیش بهر ه مند گردند.
جلیل مهر افزا با اشاره به این نکته که از زمان حاج اکبر صدقیانی عضو اتاق و در خدمت تولیدو تجارت بوده و انجام وظیفه نموده ام یاد آور شد: بنده متولدی 1315 و فارغ التحصل دانشکده زبان و ادبیات هستم و در بان صادرات وئ اصناف فعالیت داشته و بازنشسته بانک هستم. وی در خصوص مسئول خود در بانک اصناف خاطر نشان کرد: وقتی سرپرست بانک اصناف بودم این بانک ورشکسته را تجار تبریزی نجاد دادند.
وی تقدیر و قدر دانی اتاق تبریز و سازمان تامین اجتماعی را تقدیر از کار و تلاش خواند و افزود: تقدیر از بنده نشان دهنده این نکته است که کسانی که در جامعه زحمت می کشند، جامعه قدردان آنها است.
در پایان جلسه لوح تقدیر از طرف اتاق تبریز و سازمان تامین اجتماعی استان به پاس تلاش های اقای مهر افزا به ایشان تقدیم شد.


 
آلبوم تصاویر جامعه صنعت و تولید از خدمات چهار دهه جلیل مهر افزا