تاریخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
کد 4733

نمایشگاه ایران‌ اکسپو 8 تا 12 اردیبهشت برگزار می‌شود

 حضور فعال اتاق بازرگانی تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) از 8 لغایت 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، اتاق بازرگانی ایران برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه به‌صورت منسجم شرکت داشته و غرفه توانمندی‌های اتاق تبریز در سالن شماره 35 پاویون اتاق ایران طی این مدت دایر است. همچنین غرفه شماره 26 سالن شماره 41 پاویون وزارت کشور(استانداری‌های سراسر کشور) در این نمایشگاه با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز فعال است.
به‌همین منظور واحدهای روابط عمومی و امور بین‌الملل اتاق تبریز اقدام به تهیه کلیپ معرفی توانمندی‌های صادراتی استان آذربایجان‌شرقی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و روسی و چاپ کتاب «توانمندی‌های صادراتی استان آذربایجان‌شرقی» به زبان‌های فارسی و انگلیسی کرده‌اند.
گفتنی است، نمایشگاه ایران‌اکسپو 2024 با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور با تمرکز بر 6 گروه کالایی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی از 8 تا 12 اردیبهشت‌ماه و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو برگزار می‌شود.