تاریخ : چهارشنبه 9 اسفند 1402
کد 4618

نشست مشترک انجمن قطعه‌سازان تبریز، با تامین‌کنندگان شرکت محور خودرو

نشست مشترک کمیسیون صنایع و انرژی اتاق تبریز با  انجمن قطعه‌سازان تبریز و تامین‌کنندگان شرکت محور خودرو در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس اکبرپور پایدار؛ رئیس کمیسیون صنایع و انرژی اتاق تبریز در ابتدای این نشست، با بیان اینکه انجمن قطعه‌سازان تبریز، در سال 1372 بنا نهاده شده است، گفت: این انجمن پتانسیل خوبی برای خودروسازان محسوب می‌شود و در حال حاضر بخش قابل توجهی از تولیدات قطعه‌سازان استانی در شرکت‌های ایدم، تراکتورسازی و چرخشگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی از آمادگی قطعه‌سازان تبریز در راستای تامین نیازهای شرکت محورخودرو خبر داد و افزود: آذربایجان‌شرقی از ظرفیت بالایی در این زمینه برخوردار است.

محمد حیاتی؛ مدیرعامل شرکت محور خودرو، ضمن ابراز خرسندی از تعاملات مثبت صورت گرفته در سال‌های اخیر، بین این شرکت و انجمن قطعه‌سازان تبریز، جایگاه و نقش صنعتگران آذربایجان‌شرقی را در مسیر توسعه این شرکت قابل توجه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: قطعه‌سازان داخلی طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند، به‌طوریکه محصولات تولیدی آن‌ها قابل رقایت با بسیاری از نمونه‌های مشابه خارجی است و به‌همین دلیل شرکت‌های بزرگ، دیگر تمایلی به واردات محصولاتی که مشابه داخلی ندارند.
حیاتی با بیان اینکه کیفیت تولیدات داخلی روز به روز افزایش می‌یابد، گفت: بر اساس آخرین بازخوردها، میزان رضایت مشتری از کیفیت قطعات خودروی داخلی هم‌سطح با استانداردهای جهانی است.
وی گفت: در حال حاضر بخش بزرگی از قطعات مورد نیاز در محور خودرو توسط قطعه‌سازان استان آذربایجان‌شرقی تامین می‌شود.

بهراد فرشاد؛ رئیس انجمن قطعه‌سازان تبریز هم در این نشست تاکید کرد: ما همواره در تلاش هستیم تا محصولات خود را به بهترین وجه ممکن تولید کنیم، چرا که بر این باور هستیم که کیفیت، پایانی ندارد.
 

 
آلبوم تصاویر نشست مشترک انجمن قطعه‌سازان تبریز، با تامین‌کنندگان شرکت محور خودرو