تاریخ : شنبه 1 تير 1398
کد 458

انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی اتاق تبریز

با توجه به اهمیت کمیسیون های تخصصی اتاق و امور کارشناسی و رفع موانع و بهبود فضای کسب و کار پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تبریز با دستور جلسه تعیین بقیه روساء کمیسیون های تخصصی اتاق تبریز تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تبریز دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز با اشاره به اهمیت کمیسیون های تخصصی خاطر نشان کرد: در دوره نهم اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز تمام تلاش خود را در جهت برگزاری جلسات کمیسیون ها به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی استان به کار خواهند بست تا با ارائه راهکارهای عملیاتی در جهت بهبود و پیشبرد وضعیت اقتصادی بخش خصوصی استان ایفای وظیفه نمایند.
رئیس اتاق تبریز با مهم دانستن خط مشی و سیاست های جلسات کمیسیون های تخصصی اتاق  اظهار داشت: راهکار های تخصصی ارائه شده از طرف کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف صنعتی و تجاری می تواند مسئولان را در توسعه همه جانبه استان کمک و یاری نماید.
ژائله درادامه با اشاره به نقش کمیسیون ها در تقویت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی یادآور شد: کمیسیون های تخصصی می توانند مسائل  و مشکلات صنعتی و تولیدی استان را به صورت کارشناسی همراه با راهکار های عملیاتی در شورای گفتگوی مطرح نموده و در جهت بهبود فضای کسب کار استان و کشور مثمر ثمر واقع گردند.
در این نشست قاسم قویدل به عنوان رئیس کمیسیون صنایع غذایی، کشاورزی آب و محیط زیست، رضا کامی  به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت، سونیا اندیش به عنوان رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان وگردشگری، جمشید برزگر به عنوان رئیس کمیسیون کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و خدمات فنی و مهندسی، عباس کمالی به عنوان رئیس کمیسیون پول، بانک، بیمه و سرمایه گذاری داخلی و خارجی از طرف اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز انتخاب شدند. لازم به ذکر است که در جلسات قبلی هیات نمایندگان اتاق تبریز مسعود بنابیان به عنوان رئیس کمیسیون صنعت و معدن و سید یوسف حسینی به عنوان رئیس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق تبریز انتخاب شده اند.