تاریخ : يکشنبه 10 دي 1402
کد 4490

اعزام هیات تجاری به نمایشگاه بین ­المللی صنایع غذایی PROD EXPO 2024 مسکو

به اطلاع اعضای محترم می‌رساند، اتاق تبریز با همکاری انجمن صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی استان، در نظر دارد، هیاتی متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع را از تاریخ 15 لغایت 19 بهمن ماه سال جاری، جهت بازدید از نمایشگاه بین ­المللی صنایع غذایی PROD EXPO 2024 مسکو که بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا و نوشیدنی در فدراسیون روسیه و اروپای شرقی است به کشور فدراسیون روسیه اعزام کند.
همچنین در این اعزام از مرکز بزرگ عرضه مواد غذایی مسکو (FOOD CITY) نیز بازدید به عمل خواهد آمد. برگزاری جلسه با سفیر و مسئولین اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو از دیگر برنامه‌های ترتیب داده شده، برای این هیات است.
خواهشمند است در صورت علاقه‌مندی به حضور در هیات مذکور، مدارک ذیل را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1402/10/28به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز ارائه کنند. لازم به ذکر است به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از تاریخ فوق، ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. شایان ذکر است به علت محدودیت ظرفیت اعزام، اولویت حضور در هیات بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.
مدارک لازم جهت ثبت نام:
اصل گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ 1403/05/20
دو قطعه عکس رنگی 4*3 جدید زمینه سفید، بدون فیلتر و بدون روتوش. (تاکید می­ گردد عکس بایستی مربوط به یک ماه اخیر باشد و مسئولیت عدم قبول عکس تحویل داده شده توسط سفارت بر عهده متقاضی خواهد بود).
ارائه فیش یا پرینت مربوط به واریز خروجی.
فرم تکمیل شده اطلاعات شرکت به زبان انگلیسی (به پیوست).
پرداخت مبلغ 1500 دلار از بابت هزینه ­های اعزام (شامل هزینه ویزا، هزینه بلیط هواپیمای تهران-مسکو-تهران، اقامت در اتاق سینگل هتل پنج ستاره، ترانسفر فرودگاهی و شهری، خدمات ترجمه و بازدید از نمایشگاه) به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز. (لازم به ذکر است، هزینه‌های سفر برای هر یک نفر حدود  1600دلار است، اما متقاضیان 1500 دلار آن مبلغ را پرداخت خواهند کرد).
هزینه هرگونه انصراف از حضور فرد اعزامی در برنامه (پس از ثبت نام) که منجر به پرداخت جریمه به آژانس هواپیمایی، هتل محل اقامت، شرکت مربوط به ترانسفر، مترجمین و ... شود، بر عهده فرد اعزامی خواهد بود.
در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز به شماره 35264111 (داخلی 135) یا با انجمن صنایع غذایی استان به شماره تلفن 09026562244 تماس حاصل فرمایند.