تاریخ : شنبه 2 دي 1402
کد 4461

نشست هم‌اندیشی بازتعریف نقش بانوان کارآفرین در اتاق تبریز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «بازتعریف نقش بانوان عضو اتاق تبریز»، با حضور بانوان فعال اقتصادی استان و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، با توجه به رویکرد جدید اتاق تبریز در راستای هم‌افزایی بانوان عضو اتاق، این رویداد با تاکید بر ضرورت توجه و بازتعریف نقش بانوان فعال در عرصه تولید و تجارت برگزار شد.
در ابتدای این نشست بانوان فعال در حوزه تولید و اقتصاد در استان، به بیان چالش‌ها و دغدغه‌های خود در رابطه با فضای کسب‌و کار، تولید و عرضه محصولات، صادرات و... پرداخته و به‌تبادل نظر پرداختند.
رضا جعفری؛ دبیر هیئت رئیسه در این نشست با اشاره به رویکرد هیئت نمایندگان در دور جدید گفت: با توجه به مباحث مطرح شده از سوی بانوان، اتاق تبریز در نظر دارد، با رویکردی سیستماتیک و عاری از نگاه جنسیتی، با تدوین اصول مربوطه، علاوه بر افزایش تعامل بین فعالان این حوزه با اتاق تبریز، بتواند در آینده گام‌های حمایتی نیز برداشته و از طریق آموزش یا تسهیل شرایط، راه را برای فعالیت اقتصادی بانوان استان هموار کند.
در ادامه هیئت نمایندگان اتاق تبریز بر لزوم افزایش‌ حضور بانوان استان در عرصه‌های اقتصادی تاکید کردند.
توانمندی بانوان آذربایجان‌شرقی در عرصه تولید، لزوم ورود بیشتر بانوان به بازارهای جهانی و برندسازی برای محصولات و افزایش زنجیره ارتباطی بین بانوان فعال عضو اتاق از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین مقرر شد، طی هفته‌های آتی جلسه‌ای برای بررسی دقیق‌تر نقطه‌نظرات مطرح شده در این نشست در اتاق تبریز تشکیل شود، تا فعالیت‌هایی به‌صورت یکپارچه و برنامه‌ریزی شده، برای بانوان عضو اتاق تعریف شود.
 
 
 
آلبوم تصاویر نشست هم‌اندیشی بازتعریف نقش بانوان کارآفرین