تاریخ : پنجشنبه 2 خرداد 1398
کد 445

نشست کمیسیون صنعت و معدن با هدف مدیریت مصرف انرژی برق

کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در فصل تابستان تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز با هدف مدیریت مصرف انرژی برق واحدهای صنعتی و تولیدی در فصل تابستان با قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اعضای هیات رئیسه شهرکهای صنعتی در استان و معاون فنی شهرک های صنعتی استان تشکیل جلسه داد .
دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز در این جلسه با اشاره به این نکته که با تعامل سازنده بین فعالان اقتصادی و مسئولان استانی در حوزه های مختلف می توانیم بسیاری از مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را مرتفع نمایم، در خصوص مدیریت مصرف انرژی در واحدهای تولیدی و صنعتی  در ایام تابستان گفت: باید چشم اندازی برای تامین و مدیریت مصرف نیروی برق استان داشته باشیم. وی در خصوص مدیریت مصرف انرژی برق پیشنهاد داد: نحوه مدیریت مصرف برق را به واحد های تولیدی و صنعتی و مدیران شهرکهای صنعتی در استان واگذار نمایم تا آنها بر اساس تخصص و نیاز هر حوزه  به  امر مدیریت انرژی بپردازند.
مسعود بنابیان عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون صنعت و معدن  اتاق تبریز در جلسه مدیریت مصرف انرژی برق استان با تاکید بر این نکته که در سال «رونق تولید» می بایست از واحد های صنعتی و تولیدی استان حمایت همه جانبی صورت گیرد، از قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خواست نمود: نحوه  مدیریت مصرف انرژی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان باشد و در این خصوص با مدیران این واحد ها تعامل گردد تا امکان فعالیت آنها در پیک زمانی مشخص شده فراهم شود.
رئیس کمیسیون صنعت و معدن  اتاق تبریز در این جلسه پیشنهاد داد: به منظور هماهنگی بیشتر  مسئولان توزیع برق استان با فعالان صنعتی و تولیدی نماینده ای از طرف این سازمان برای هماهنگی بیشتر با واحدهای تولیدی و صنعتی مشخص گردد.
حبیب الله نهال پروری قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر این نکته که از انتقادات سازنده فعالان صنعتی و تولیدی به منظور بهبود عملکرد شرکت توزیع برق تبریز استقبال می نمایم، یادآور شد: با توجه به این نکته که صنعت استان 35 درصد از انرژی برق موجود در شبکه را مصرف می نماید.  همکاری  و تعامل دو جانبه در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی استان موثر می دانیم  و به همین منظور در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از هر حرکتی که منجر به اعتماد سازی متقابل بین شرکت و مشتریان باشد استقبال می نمایم.
اصغر بی مقدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نمایندگان برای حمایت همه جانبه از بهبود وضعیت تولید و توزیع برق در استان را مطرح و یادآور شد : از طریق مجمع نمایندگان استان آماده ایم در این خصوص با وزیر نیرو و سایر مسئولان مربوط مذاکره و اقدامات مقتضی را انجام دهیم.
در ادامه  مسئولان حاضر از شرکت شهرک های صنعتی پیشنهادات خود در خصوص مدیریت مصرف انرژری برق در فصل تابستان را مطرح نمودند.