تاریخ : شنبه 18 آذر 1402
کد 4420

در دومین نشست هم‌اندیشی هیئت نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز مطرح شد

تشکل‌ها برنامه‌محور حرکت کنند

  دومین نشست هم‌اندیشی هیئت نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز به‌منظور طرح دغدغه‌ها، ارائه عملکرد و نقشه راه و افزایش تعامل با حضور جمعی از روسای تشکل‌ها، اتحادیه و انجمن‌های وابسته به اتاق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله؛ رئیس اتاق تبریز در ابتدای این نشست بر لزوم افزایش تعامل و ارتباط با تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط با اتاق تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم ماهانه در راستای ارائه عملکردها از یکسو و بیان خواسته‌ها و مشکلات از سوی دیگر شد.
وی افزود: انجمن‌ها و تشکل‌ها باید برنامه‌محور و بر اساس نقشه راه حرکت کنند.
ژائله با اشاره به اهتمام اتاق تبریز در حمایت و بارورسازی تشکل‌ها به‌عنوان ارکان اصلی اتاق تبریز گفت: اتحاد، تعامل و گفتگو از شروط اصلی موفقیت محسوب می‌شوند، اما در کنار آن باید از الگوهای مناسب توسعه در کشورهای موفق بهره بگیرند.
وی بر لزوم حضور مداوم در نمایشگاه‌های بین‌المللی، بازارهای جهانی و... تاکید کرد.
رضا جعفری؛ دبیر هیئت رئیسه اتاق تبریز هم در این نشست از اعلام آمادگی اتاق تبریز در برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای افزایش سطح آگاهی و مهارت فعالان اقتصادی خبر داد.
وی با بیان اینکه آموزش، از محورهای اصلی و مورد تاکید هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق تبریز به‌شمار می‌رود، از روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها خواست تا نیازهای آموزشی خود را طرح کنند و اتاق تبریز با توجه به موارد ذکر شده، اقدام به برگزاری این دوره‌های تخصصی کند.
در ادامه این جلسه روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به بیان موانع و چالش‌های موجود از جمله مشکل استرداد ارز حاصل از صادرات، ناترازی در انرژی، تحریم، مهاجرت نیروهای متخصص، عدم تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی و... پرداختند.



 
 
آلبوم تصاویر دومین نشست هم‌اندیشی هیئت نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز