تاریخ : چهارشنبه 3 آبان 1402
کد 4313

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد ارس از شعبه جلفا اتاق بازرگانی تبریز

مدیرعامل منطقه آزاد ارس به همراه مدیران و مسئولان شهرستان جلفا از دفتر جدید شعبه جلفا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، پس از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر منطقه آزاد ارس و راه‌اندازی مرکز خدمات و سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات منطقه آزاد ارس، مدیرعامل منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا و جمعی از مدیران و مسئولان منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا از دفتر جدید شعبه جلفا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بازدید کردند.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس در این دیدار با بیان اینکه ایجاد شعبه جلفا اتاق بازرگانی تبریز، مطالبه فعالان اقتصادی منطقه بود، یادآور شد: از مجموعه‌ی اتاق بازرگانی تبریز بخصوص آقای ژائله؛ رئیس اتاق بازرگانی تبریز و دبیر اتاق تبریز بابت تعامل و همکاری صمیمانه جهت راه‌اندازی این شعبه تقدیر می‌کنم.
مجید کیانی افزود: امیدواریم شعبه جلفا اتاق بازرگانی تبریز روند پویای ماه‌های اخیر را هر چه بیشتر تداوم بخشد.
دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز در این دیدار گفت: هدف اتاق تبریز، خدمات‌رسانی به فعالان اقتصادی استان در اقصی نقاط استان آذربایجان‌شرقی است.
جعفر محرم‌پور تاکید کرد: تقریبا تمام خدماتی که در اتاق تبریز ارائه می‌شود، در شعبه جلفا نیز برقرار است و با حضور فعال آقای محمدزاده به عنوان مشاور ریاست اتاق بازرگانی تبریز در امور منطقه آزاد ارس، این شعبه هر چه بیشتر به فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس خدمات‌رسانی خواهد کرد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر مدیران و مسئولان دولتی و انتظامی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، سید احمد فتاح‌زاده؛ عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز، الهوردی محمدزاده؛ مشاور ریاست اتاق بازرگانی تبریز در امور منطقه آزاد ارس و دبیر اتاق بازرگانی تبریز حضور داشتند.
لازم به یادآوری است؛ شعبه جلفا اتاق بازرگانی تبریز از ابتدای آبان‌ماه سال جاری در نشانی جاده جلفا-مرند، روبروی ساختمان مشاهیر، ساختمان هایپر اسکار، طبقه، واحد یک دایر است.