تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402
کد 4288

به همت اتاق بازرگانی تبریز صورت گرفت؛

دوره آموزشی ابزارهای تحلیل بازار با ارائه گواهینامه از ITC کشور سوئیس

دوره آموزشی ابزارهای تحلیل بازار مرکز بین‌المللی تجارت با ارائه گواهینامه از ITC کشور سوئیس، در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، با توجه به همکاری های دوجانبه سازمان توسعه تجارت و مرکز تجارت بین‌الملل مبنی بر افزایش مهارت‌ها و توان صادراتی بنگاه‌‌های کوچک و متوسط، از طریق دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد و بدون هزینه، هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارائه اطلاعات تخصصی برای بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی موجود است.
در این دوره آموزشی که به مدت 18 ساعت، توسط ناصر انزلیچی و مریم زارعی؛ مدرسین مورد تایید مرکز تجارت بین‌المللی و با حضور 80 نفر شرکت‌کننده تشکیل شد، مباحثی از قبیل نقشه تجاری، نقشه دسترسی به بازار، قواعد مبداء، اقدامات بهداشتی و فنی، نقشه دسترسی به بازار به‌صورت جامع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین «Vianney Lesaffre» تحلیلگر ارشد بازار تجارت بین‌الملل طی تماس تصویری، ضمن قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد مدرسین ITC در ایران گفت: طی یکسال گذشته بیش از یک‌هزار و 700 نفر در ایران با شرکت در این دوره آموزشی، اطلاعات لازم در خصوص ابزارهای تحلیل بازار را به‌دست آورده‌اند.