تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1402
کد 4222

تشکیل میز تجاری  عراق

به اطلاع اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز می رساند، با توجه به هماهنگی بعمل آمده با معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و استقرار دبیرخانه مشترک میزهای تجاری استان در اتاق تبریز به استحضار می‌رساند، تشکیل میز تجاری کشور عراق در دستور کار این اتاق قرار دارد.
لذا  بدینوسیله از کلیه اعضای واجد شرایط دعوت می ­شود در صورت علاقه ­مندی به حضور در این میز تجاری، مراتب حضور خود را طی نامه ­ای روی سربرگ شرکت حداکثر تا پایان وقت اداری تاریخ 13/7/1402 به نمابر اتاق تبریز به شماره 35264115 ارسال فرمایند. همچنین علاقه­ مندان می­ توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 35264111 (داخلی 142 و 123) تماس حاصل فرمایند.
شرایط عضویت در میز تجاری:
برخورداری از کارت عضویت یا بازرگانی معتبر اتاق تبریز.
برخورداری از سابقه فعالیت اقتصادی با کشور عراق اعم از واردات یا صادرات یا ثبت شرکت در کشور عراق یا سابقه شرکت در مناقصات کشور عراق و یا در مورد شرکت­های حمل و نقلی؛ حمل بار از/به کشور عراق.
شایان ذکر است مدارک مورد نیاز فوق ­الذکر باید ضمیمه نامه ارسالی باشد. همچنین صرف ارسال درخواست به مثابه قبول عضویت نبوده و انتخاب اعضای میز، پس از بررسی مدارک صورت خواهد گرفت.