تاریخ : شنبه 1 مهر 1402
کد 4213

برگزاری سمینار «تامین مالی از بازار سرمایه»

سمینار «تامین مالی از بازار سرمایه» ویژه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری اتاق بازرگانی تبریز و خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، در این سمینار آموزشی که از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۳ روز چهارشنبه ۱٤۰۲/۷/۵ در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد، مطالبی در خصوص روش‌های نوین تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه برای آشنایی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان ارائه می‌شود. 
تامین مالی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه تامین مالی پروژه‌های استان و هم‌اندیشی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی با مدیران بازار سرمایه کشور جهت حل مشکلات و مسائل حوزه تامین مالی از مسیر بازار سرمایه، از مهمترین اهداف برگزاری این سمینار است. 
سیاست‌ها و برنامه‌های جدید سازمان بورس جهت تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی، بحث پذیرش و عرضه سهام شرکت‌ها در بورس، آموزش فرآیندهای تامین مالی از طریق اوراق صکوک، آموزش فرایندهای تامین مالی از طریق اوراق گام، آموزش فرآیندهای تامین مالی جمعی و پرسش و پاسخ صنعتگران و مدیران بورس کشور و استان از محورهای اصلی این سمینار محسوب می‌شود.