تاریخ : پنجشنبه 22 فروردين 1398
کد 418

دکتر یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز شد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز رئیس و هیات رئیسه جدید نهمین دوره اتاق بازرگانی تبریز مشخص شدند.
در نخستین جلسه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق که با حضور حسین نجانی رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات اتاق تبریز برگزار شد.  یونس ژائله رئیس، ابوالفتح ابراهیمی نایب رئیس،  عباس کمالی نایب رئیس، محمود ابراهیمی خزانه دار و رضا کامی به عنوان دبیر هیات رئیسه نهمین دوره اتاق تبریز انتخاب شدند.
 در ابتدای این نشست حسین نجانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره اتاق تبریز گزارشی از روند انتخابات اتاق تبریز را ارائه نمود و افزود :خوشبختنانه حضور فعالان اقتصادی استان در این انتخابات نسبت به انتخابات دوره های گذاشته افزایش چشم گیری داشته که از این بابت از همه فعالان اقتصادی استان به خاطر احساس مسئولیت خود در قبال توسعه همه جانبه استان و ایجاد انتخاباتی سالم و پرشور قدردانیم .
دکتر یونس ژائله رئیس اتاق تبریز در اولین جلسه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در سخنانی از حضورگسترده کلیه اعضاء و فعالان اقتصادی استان و از هیات نظارت بر انتخابات اتاق تبریز به خاطر دقت و صیانت از آراء اعضاء در انتخابات 11 اسفند97 قدردانی نمود.
رئیس اتاق تبریز هدف هیات رئیسه و هیات نمایندگان دوره نهم اتاق تبریز را خدمت به جامعه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان ذکر کرده و افزود: تلاش برای حل مسائل و مشکلات فرا روی فعالان اقتصادی استان اولویت اساسی این دوره از منتخبین مردم خواهد بود. وی اظهار امیدواری نمود: به یاری خداوند متعال و هم افزایی تمام اعضا و هیات نمایندگان هر ساله شاهد رشد اقتصادی استان باشیم.