تاریخ : دوشنبه 30 مرداد 1402
کد 4113

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی مسکو

به اطلاع اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز می‌رساند، این اتاق با همکاری انجمن صنایع غذایی استان در نظر دارد هیاتی متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع را از تاریخ 29 شهریور لغایت 2 مهر ماه سال جاری جهت بازدید از نمایشگاه بین ­المللی صنایع غذایی WORLD FOOD 2023 مسکو به کشور فدراسیون روسیه اعزام نماید.
 همچنین در این اعزام از مرکز بزرگ عرضه مواد غذایی مسکو (FOOD CITY) نیز بازدید به عمل خواهد آمد. خواهشمند است در صورت علاقه‌مندی به حضور در هیات مذکور، مدارک ذیل را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه ­شنبه مورخ 1402/06/07 به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز ارائه نمایند. لازم به ذکر است به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از تاریخ فوق، ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هزینه هرگونه انصراف از حضور فرد اعزامی در برنامه (پس از ثبت نام) که منجر به پرداخت جریمه به آژانس هواپیمایی، هتل محل اقامت، شرکت مربوط به ترانسفر، مترجمین و ... شود، بر عهده فرد اعزامی خواهد بود. شایان ذکر است به علت محدودیت ظرفیت اعزام، اولویت حضور در هیات بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.
مدارک لازم جهت ثبت نام:  
اصل گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ 03/07/1402
دو قطعه عکس رنگی 4*3 جدید زمینه سفید، بدون فیلتر و بدون روتوش. (تاکید می­گردد عکس بایستی مربوط به یک ماه اخیر باشد و مسئولیت عدم قبول عکس تحویل داده شده توسط سفارت بر عهده متقاضی خواهد بود).
تصویر واضح کارت بازرگانی معتبر (پشت و رو).
ارائه فیش یا پرینت مربوط به واریز خروجی.
فرم تکمیل شده اطلاعات شرکت به زبان انگلیسی (به پیوست).
پرداخت مبلغ 2000 دلار از بابت هزینه­های اعزام (شامل هزینه ویزا، هزینه بلیط هواپیمای تهران-مسکو-تهران، اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و شهری، ناهار، خدمات ترجمه، و بازدید از نمایشگاه) به امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز.
در صورت داشتن هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر با امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تبریز به شماره 35264111 (داخلی 123 و 142) تماس حاصل فرمایند.