تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1402
کد 4066

در دیدار اعضای هیئت نمایندگان اتاق تبریز با فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی مطرح شد

تاکید بر رفع موانع و مشکلات تولید و فعالان اقتصادی

در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت نمایندگان اتاق تبریز با فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی بر لزوم رفع موانع و مشکلات تولید و فعالان اقتصادی و همدلی بیشتر میان بخش دولتی و بخش خصوصی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله در این دیدار، هدف اصلی اتاق بازرگانی در دوره دهم را توسعه استان دانست و افزود: هیئت نمایندگان جدید اتاق تبریز، سعی دارد طی چهار سال آتی، تولید ثروت در استان را هدف خود قرار دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ادامه داد: هدف از تولید ثروت در استان، کاهش فقر، کاهش بیکاری، افزایش رقابت و در نهایت افزایش درآمد و قدرت خرید کارگران است.

وی تصریح کرد: اگر همدلی میان بخش دولتی و بخش خصوصی در استان شکل بگیرد، شاخص‌های توسعه‌ی استان بهبود خواهد یافت و شاهد توسعه و رفاه هر چه بیشتر در استان خواهیم بود و باید سعی کنیم از خروج سرمایه‌گذاران جلوگیری کنیم.

در این جلسه هم‌اندیشی، اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق تبریز به بیان مشکلات و دغدغه‌های بخش خصوصی از جمله مشکل انرژی صنایع، مالیات، تامین اجتماعی و ... پرداختند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، با بیان اینکه 16 سال است که نامگذاری سال‌ توسط مقام معظم رهبری با محوریت مسایل اقتصادی انتخاب می‌شوند، گفت: این نشان از اهمیت اقتصاد در نگاه رهبری دارد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده افزود: نامگذاری این سال‌ها نباید در حد شعار باقی بماند بلکه اینها فرمان سال هستند و باید در جهت تحقق فرمان مقام معظم رهبری در مسیر مهار تورم و رشد تولید گام برداریم.

وی با بیان اینکه رفع موانع و مشکلات تولید و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری ماست، از تشکیل دفتر بسیج در اتاق بازرگانی تشکر کرد و خاطرنشان شد: تبادل افکار جهت رفع موانع تولید و ارائه‌ی راهکارهای راهبردی و عملیاتی برای توسعه‌ی سرمایه‌گذاری در استان و پشتیبانی‌های لازم از بخش خصوصی از اهداف مهم این جلسه است که امیدواریم ادامه یابد.