تاریخ : پنجشنبه 4 خرداد 1402
کد 3896

وبینار «آشنایی با بازار امارات متحده عربی با رویکرد حوزه فناوری اطلاعات»

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی، وبینار «آشنایی با بازار امارات متحده عربی با رویکرد حوزه فناوری اطلاعات» را رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1402/03/10برگزار می‌کند. 
فناوری اطلاعات و ارتباطات، روند ایجاد تحول و بازسازی بسیاری از جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و علی‌الخصوص اقتصادی در جهان را با توجه به تحولات چشمگیر و سریع آن همچنان ادامه داده و توانسته نقش خود را به عنوان ابزاری کارآمد جهت تغییرات بنیادی و افزایش رشد اقتصادی کشورها حفظ و مستحکم کند، که در این بین کشور عزیزمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
از سویی گسترش شرکت‌های کوچک و بزرگ حوزه فاوا و همچنین ایجاد و ورود شرکت‌های نوآور و استارتاپی توانمند کشورمان به عرصه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی و همچنین تقاضای فزاینده برای محصولات و خدمات مبتنی بر نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان، لزوم توجه ویژه‌ای برای حضوری مؤثر و موفق در بازارهای جهانی را می‌طلبد.
در همین ارتباط و با توجه به اهمیت موضوع، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در نظر دارد در تداوم برنامه‌های خود، وبینار آشنایی با بازار امارات متحده عربی با رویکرد حوزه فناوری اطلاعات را با هدف تبیین و تشریح اهمیت رویدادهای تخصصی- بین المللی این حوزه، با تمرکز بر امارات متحده عربی به‌عنوان هاب منطقه، جهت دسترسی مناسب به بازار بزرگ منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ( MENA )، ارائه نکات کلیدی و راهکارهای مناسب برای توسعه و حضور موفق شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه فاوا در بازارهای صادراتی، علی‌الخصوص آفریقا و همچنین آشنایی با وضعیت اقتصادی و بازار امارات متحده عربی برگزار کند.
علاقمندان مي توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و ثبت نام در رویداد با شماره تلفن 02188175809 تماس حاصل کرده یا به لینک وبینار به نشانی www.irgitex.com/ictwebinar  مراجعه نمایند.