تاریخ : پنجشنبه 1 دي 1401
کد 3585

در اتاق تبریز صورت گرفت؛

تقدیر از تلاش های رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز

از تلاش های اکبر عیسی زاده، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز طی مدت ماموریت خود در این استان قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، جلسه قدردانی و تقدیر از تلاش های اکبر عیسی زاده، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز با حضور اعضای هیات رییسه اتاق تبریز برگزار شد.

یونس ژائله، رییس اتاق تبریز در این نشست، شرایط سخت کرونا و وجود تحریم ها را مانعی بزرگ بر سر راه فعالیت‌های اقتصادی تجّار و فعالان اقتصادی دانسته و گفت: خوشبختانه طی چندین سال اخیر، روابط خوبی بین اتاق بازرگانی تبریز و مجموعه نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز ایجاد شده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی افزود: فعالان اقتصادی استان نسبت به گذشته توانسته‌اند پیشرفت زیادی در حوزه های اقتصادی داشته و پیشرو در کل کشور باشند که امیدواریم بعد از این نیز نسبت به حل مشکلات این قشر تلاش شود.

رییس اتاق تبریز همچنین نسبت به تغییرات جدی در دیپلماسی اقتصادی کشور اظهار امیدواری کرده و خواستار توجه به خواسته های بخش خصوصی در زمینه الزامات ارتباط با سایر کشورها شد.

اکبر عیسی زاده در این نشست، مدت زمان فعالیت خود در شهر تبریز را دوره ای خوب و به یادماندنی عنوان کرده و ادامه داد: در این مدت، تجّار و فعالان اقتصادی استان نیز همکاری بسیار خوبی با مجموعه نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز داشتند که در این میان، اتاق بازرگانی تبریز نیز همواره دارای ارتباطی دوسویه و صمیمی با این مجموعه بوده است.

وی، اتاق تبریز را نسبت به اتاق های بازرگانی سایر استان ها دارای فعالیتی مطلوب و اثرگذار دانسته و گفت: امیدواریم پس از این نیز شاهد بهبود فضای اقتصادی استان باشیم.

در این نشست از زحمات اکبر عیسی زاده، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز در طول فعالیت خود در این استان قدردانی شد. گفتنی است، اکبر عیسی زاده با پایان ماموریت خود در نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز، جای خود را به توحید نجف زاده خواهد داد.