تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1401
کد 3522

قابل توجه متقاضیان بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی

برای متقاضیان بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی فرصتی ویژه ایجاد شده است.
باستحضار می رساند در جلسه اخیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز، معاون محترم امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پیش نویس دستورالعمل اجرایی بازسازی و نوسازی صنایع که عنقریباَ تصویب و اجراء خواهد شد، تشریح کرد و مقرر شد:
  • واحدهایی که نیازمند و داوطلب اجرای طرح نوسازی و بازسازی واحد خود هستند تمایل خود را با تکمیل فرم پیوستی به معاونت امور صنایع سازمان صمت اعلام بکنند تا این معاونت با تجمیع درخواست ها، آنها را به سازمان ایدرو (گسترش و نوسازی صنایع ایران) منعکس کند.
  •  
  • در صورت تمایل به نوسازی و بازسازی واحد خود لطفاً فرم درخواست بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی استان را تکمیل و به واحد تسهیلات سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تحویل دهید. (شماره تماس جهت هماهنگی 35211048)
 
برای دریافت فرم درخواست بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی استان، اینجا کلیک کنید
 
  • مقرر شد اتاق بازرگانی، انجمن های تولیدی و صنعتگران محترم، پیشنهاد های خود را در مورد پیش نویس دستورالعمل اجرایی طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور و آیتم هایی که در این پیش نویس پیش بینی نشده است را ارائه نمایند تا از طریق معاونت امور صنایع سازمان صمت استان به وزارت متبوع ارسال و پی گیری گردد.
  • (پیش نویس دستورالعمل و پیشنهادهای اولیه انجمن های صنایع استان در مورد این پش نویس به پیوست می باشد).
  • لطفا در صورتی که در خصوص پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی بازسازی و نوسازی صنایع کشور نظرات و پیشنهاداتی جهت لحاظ شدن در این دستورالعمل دارید، در اسرع وقت به دبیرخانه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز با شماره فکس 35264115 و شماره تماس 35264114 اعلام فرمایید تا پس از جمع‌بندی، از طریق سازمان صمت استان از سازمان ایدرو (گسترش و نوسازی صنایع ایران) پیگیری شود.
برای دریافت پیش نویس دستورالعمل اجرایی بازسازی و نوسازی صنایع کشور اینجا کلیک کنید
برای دریافت پیشنهادهای اولیه مرتبط با پیش نویس دستورالعمل اجرایی بازسازی و نوسازی صنایع کشور ( مطرح شده در کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز)  اینجا کلیک کنید