تاریخ : يکشنبه 10 مهر 1401
کد 3375

توسط مدیر مرکز رتبه بندی اتاق ایران مطرح شد؛

جزئیاتی از طرح رتبه بندی تشکل های اقتصادی عضو اتاق تبریز

مدیر مرکز رتبه بندی اتاق ایران، جزئیاتی از طرح رتبه بندی تشکل های اقتصادی عضو اتاق تبریز را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، نشست مدیران تشکل های اقتصادی عضو اتاق تبریز با حضور وبیناری سپیده امیدی، مدیر مرکز رتبه بندی اتاق ایران به منظور تشریح جزئیات ارزیابی و رتبه بندی تشکل های اقتصادی استان برگزار شد.

امیدی در این نشست با اشاره به آغاز طرح ارزیابی تشکل های وابسته به اتاق، هدف این طرح را توانمندسازی و ارتقای جایگاه تشکل ها عنوان کرده و گفت: تشکل های اقتصادی بازوهای اصلی اتاق های بازرگانی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در طول چهار سال گذشته کار رتبه بندی 220 تشکل ملی انجام شده و خروجی خوبی نیز به دنبال داشته که امسال نیز پروژه رتبه بندی تشکل های استانی کلید خورده است.

مدیر مرکز رتبه بندی اتاق ایران افزود: فرم خوداظهاری مربوط به تشکل ها بر روی آدرس اینترنتی http://rotbeh.iccima.ir/  قرار گرفته است که پس از تکمیل این فرم، یک ارزیابی اولیه طی مدت 10 الی 15 روز کاری انجام شده و به دنبال آن نیز جلسه ای حضوری برای آشنایی بیشتر با فعالیت های تشکل ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در نهایت، ارزیابی تشکل ها انجام شده و گزارش نقاط ضعف و قوت آن‌ها اعلام خواهد شد تا این امر موجب ارتقای سطح تشکل ها شود.

همچنین در این نشست، مدیران و اعضای تشکل های اقتصادی عضو اتاق به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص این طرح پرداختند.