تاریخ : چهارشنبه 22 تير 1401
کد 3212

در نشست هماهنگی همایش سرمایه گذاری مطرح شد؛

آمادگی اتاق تبریز برای همکاری در برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری

عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز از آمادگی این اتاق برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای استان آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، جلسه هماهنگی برگزاری «همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای استان آذربایجان شرقی» در محل اتاق تبریز برگزار شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز در این جلسه با اشاره بر لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاهی برای برگزاری باشکوه این همایش گفت: تداوم این همایش ها اهمیت ویژه ای دارد. همچنین باید از تجربیات سال های گذشته نیز برای برگزاری همایشی بهتر و باشکوه تر بهره برد.

جمشید برزگر با تاکید بر لزوم آماده سازی بستر مناسب برای سرمایه گذاران گفت: تسهیلات و مشوق ها باید همواره در بستر خدمات شهرداری ها آماده ارائه بوده و در همایش های سرمایه گذاری نیز بیش از معمول مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق ایران بر لزوم فرهنگ سازی برای ارج نهادن به جایگاه سرمایه گذاران تاکید کرده و ادامه داد: در ابتدا باید زمینه های لازم برای راضی کردن سرمایه گذاران استان خودمان را فراهم کرده و سپس به دنبال سایر استان ها برویم.

وی از آمادگی اتاق تبریز برای هرگونه همکاری در برگزاری این همایش و نمایشگاه خبر داد و گفت: موضوع قابل طرح در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بوده و می توان از ظرفیت های این شورا نیز در پیشبرد اهداف همایش بهره برد.

مرتضی موحدنیا، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره ای به جزئیاتی از همایش گفت: زمان اولیه در نظر گرفته شده برای برگزاری همایش، اواخر شهریور ماه است که شاهد برگزاری آن در سالن خاوران تبریز خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سالیان اخیر، دوره های مختلفی از همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهر تبریز برگزار شده که سعی در برگزاری این دوره با ثمرات و نتایج بهتری خواهیم داشت.