تاریخ : شنبه 4 تير 1401
کد 3178

نمایشگاه واردات شانگهای چین

حسب اطلاع واصله از نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز، پنجمین نمایشگاه بین¬المللی واردات چین (CIIE) با موضوع «عصر جدید، آینده مشترک» قرار است از تاریخ 5 لغایت 11 نوامبر در شهر شانگهای برگزار گردد.
حوزه­هایی نظیر محصولات غذایی و کشاورزی، خودرو، صنایع هوشمند و فناوری اطلاعات، مواد مصرفی، محصولات و تجهیزات پزشکی و دارویی، و تجارت خدمات در نمایشگاه تحت پوشش خواهد بود.

لازم به ذکر است که امسال سومین سال متوالی است که این نمایشگاه تحت شرایط پاندمی و بصورت ترکیبی آنلاین و آفلاین برگزار می­گردد.

دفتر CIIE بدلیل قرنطینه کلانشهر شانگهای که دو ماه بطول انجامید (قرنطینه این کلانشهر از ابتدای ماه ژوئن 2022 با شرایط خاص به پایان رسیده است) مهلت ثبت نام غرفه­های شرکتی را دو ماه دیگر تمدید نمود؛ به این ترتیب غرفه­داران تا پایان ماه جولای فرصت ثبت­نام در این رویداد بزرگ اقتصادی- تجاری، فناوری را دارند.

در سال­های گذشته هزینه هر غرفه 9 متری در نمایشگاه حدود سه هزار دلار آمریکا بوده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای مصطفی حسین زاده (مسئول اقتصادی نمایندگی وزارت امور خارجه) با شماره ارتباطی 09127309749 تماس حاصل نمایند.