تاریخ : يکشنبه 29 اسفند 1400
کد 3009

به مناسبت آغاز سال 1401

پیام نوروزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به مناسبت آغاز سال 1401 به تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم»

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »

یک بار دیگر، یک زمستان سخت و نفس‌گیر با نفخه حیات‌بخش و دل‌انگیز بهار محو شد و به خاطره‌ها پیوست و بالندگی و حیات و جاودانگی خودش را به رخ عالم کشید.

نوروز از ترکیب دو واژه نو به معنای تازه شدن و روز به معنای آغاز نور و روشنایی تشکیل می شود که بزرگداشت آمدن بهار، تعادل بین روز و شب و شروع سال جدید خورشیدی است.

حلول بهار، جشن بزرگ ایرانی و جهانی نوروز را به هموطنان عزیز و به خصوص فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی تبریز صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

سال 1400 با همه سختی ها و مشکلات به پایان رسید و اینک در نخستین روز از سال جدید قرار داریم، سالی که امیدواریم شاهد ادامه روند رو به رشد فعالیت های اقتصادی و رونق تولید و اشتغال در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی باشیم.

با اینکه مسیری سخت و دشوار در پيش است ولی با همبستگی و تعامل و با تخصص گرايی و شاخص مداری، تمامی غیرممکن ها، ممکن می شود و ما در دوره نهم اتاق بازرگانی تبریز بیش از پیش به اين امر مهم همت خواهيم گماشت. می دانیم که همچون سال های گذشته وجود موانع و مشکلات، سد راهی بر مسیر فعالان اقتصادی نبوده و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با جدیت در راستای رونق اقتصادی تلاش خواهد کرد که امیدواریم بخش خصوصی طلایه دار فعالیت های اقتصادی آذربایجان شرقی در سال جدید باشد.

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی


یونس ژائله
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز