تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396
کد 29

رئیس انجمن شرکت های حمل نقل بین المللی شمال غرب

شرکت های حمل نقل استان از عملکرد امور کارنه تیر اتاق تبریز رضایت کامل دارد، آمار کارنه تیر در سال جدید رشد چشم گیری داشته است.

هیات مدیره انجمن شرکت های حمل نقل بین المللی شمال غرب کشور با رئیس اتاق و تنی چند از هیات نمایندگان دیدار و در خصوص حل برخی مسائل و مشکلات این انجمن گفتگو نمودند .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  تبریز حمید باراندوزی رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی شمال غرب کشور هم اندیشی این انجمن با هیات نمایندگان و هیات رئیس اتاق تبریز را در خصوص توسعه حمل و نقل و نهایتا توسعه اقتصادی و صنعتی استان و منطقه مهم  و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: حمایت  هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق تبریز در سال گذشت سبب شده تا این انجمن از جمله انجمن های موفق در سطح کشور به شمار آید و رشد چشمگیر آمارصدورکارنه تیر در سال 95 از جمله شاخص های این تعامل بود.
وی  از حمایت های هیات رئیسه اتاق و از نقش نظارتی رضا کامی  عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز و رئیس کمیسیون گمرک و حمل و نقل اتاق قدر دانی نمود و خاطر نشان کرد: رفع برخی مشکلات این حوزه همچون ماده 38 ، موضوعات مالیاتی شرکت ها و استفاده از ظرفیت ناوگان حمل ونقل استان از طرف واحدهای تولیدی را از جمله مسائل و مشکلات این حوزه ذکر کرد و خواستار رفع سریع این موارد شد.
حسن زاده رئیس اتاق تبریز  نیز در سخنانی با اشاره به اینکه هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق تبریز حل مسائل و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را از جمله تکالیف خود دانست و خاطر نشان کرد در راستای منویات پیام رهبر معظم انقلاب « اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» با تمام توان در راستای حل موارد یاد شده اقدام خواهیم نمود.
وی از اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل استان خواست تا  در خصوص بررسی بیشتر موارد یاد شده و طرح در شورای گفتگوی استان اقدام نمایند.
گفتنی است در این نشست از عملکرد دایره کارنه تیر و حمل و نقل بین المللی اتاق تبریز و مسئولان آن به لحاظ انجام امور مربوط به سیستم حمل و نقل بین المللی در استان قدردانی شد.
 
آلبوم تصاویر جلسه با هیات مدیره انجمن شرکت های حمل نقل بین المل