تاریخ : پنجشنبه 7 تير 1397
کد 286

حضور اعضای انجمن زنان کارآفرین ایران در اتاق تبریز

به منظور انتقال و اشتراک گذاری تجارب اعضای انجمن زنان کار آفرین ایران با زنان کارآفرین استان اعضای این انجمن به مدت سه روز در تبریز حضور یافته و با کار آفرینان استان دیدار و در خصوص انتقال تجارب گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تبریز سونیا اندیش عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز در خصوص معرفی بیشتر انجمن زنان کار آفرین ایران گفت: این انجمن از سال 1383 به طور رسمی کار خود را در شهر تهران شروع نموده و از طریق اطلاعیه عمومی از سراسر کشور عضو پذیرفته و مقرر اصلی  آن در تهران قرار دارد و به صورت هئیت مدیره ای اداره می شود و عمده هدف این تشکل انتقال و اشتراک گذاری تجارب و حمایت و پشتیبانی از زنان کار آفرین کشورمی باشد.
اندیش در خصوص علل حضور این انجمن در اتاق تبریز گفت: نشست های فصلی و ماهانه انجمن زنان کار آفرین ایران در شهر های مختلف کشور تشکیل می گردد و نشست تیر ماه  در تبریز تشکیل گردید.
وی در خصوص اهداف اصلی انجمن گفت:اعضای این انجمن در سدد انتقال و به اشتراک گذاری تجارب خود با زنان کار آفرین استان هستند و در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز علاوه بر حضور دراتاق تبریز و آشنایی با ظرفیت های اقتصادی استان در اداره تعاون حضور یافته و با زنان فعال در تعاونی های روستایی دیدار و تبادل اندیشه نموده اند. ایشان بازدید از کسب و کارهای زنان استان را از دیگر برنامه های این انجمن خواند.
عضو هئیت رئیسه اتاق تبریز رضایت از فضای کسب و کار تبریز و همگرایی بانوان استان را از نکات برجسته مطرح شده توسط اعضای انجمن زنان کار آفریتن ایران خوانند و اظهار امیدواری نمود : با هم گرایی و هم افزایی بیشتر زنان کار آفرین استان بتوانند نقش سازنده ای زنان جامعه در توسعه اقتصادی استان و کشور را همچون سایر حوزه به منیصه ظهور برساند.