تاریخ : پنجشنبه 22 مهر 1400
کد 2729

آغاز مذاکرات برای برگزاری وبینار تجاری با اتاق‌های بازرگانی آفریقای جنوبی

با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، اتاق تبریز درصدد است تا با برگزاری جلسات تجاری مجازی با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، ارتباطات بین‌المللی را حفظ نموده و گسترش دهد. در همین راستا، اتاق تبریز تاکنون وبینارهایی با اتاق ها و انجمن هایی از جمهوری آذربایجان، ایتالیا و بلاروس برگزار کرده است

پیرو مذاکرات صورت گرفته و تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا، چند اتاق بازرگانی از آقریقای جنوبی آمادگی خود را برای برگزاری وبینار مشترک با اتاق بازرگانی تبریز اعلام کرده‌اند. در جهت برگزاری هرچه بهتر وبینار مذکور، جلسه ای مجازی با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی، مسئولان اقتصادی سفارت و بخش بین الملل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد. در این جلسه درخصوص نحوه برگزاری جلسه، زمان برگزاری جلسه، زمینه‌های همکاری، و معرفی توانمندی‌های استان آذربایجان شرقی مواردی مطرح گردید که با استقبال سفیر محترم و مقامات سفارت کشورمان در آفریقای جنوبی همراه بود.

در این جلسه، مقرر گردید تا کارشناسان اقتصادی سفارت کشورمان در پرتوریا، اقدامات نهایی را برای برگزاری نشست مجازی به انجام رسانند.