تاریخ : يکشنبه 28 شهريور 1400
کد 2672

در اتاق تبریز؛

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه و جشنواره رینوتکس 2021 برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه و جشنواره رینوتکس 2021 ویژه زون نوآوری و فناوری های صنایع غذایی در محل اتاق تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، عباس کمالی، نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه رینوتکس 2021 با ابراز خرسندی از تعیین اتاق به عنوان مسئول زون نوآوری ها و فناوری های صنایع غذایی نمایشگاه رینوتکس 2021،  آمادگی اتاق تبریز در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه با هم راستا سازی تشکل های تخصصی زیرمجموعه اتاق همچون انجمن صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی استان و فعالان این بخش را اعلام کرد.

سعید غریب خواجه ، دبیر هیئت اجرایی منطقه علم و فناوری استان و مسئول اجرائی نمایشگاه رینوتکس 2021 تبریز نیز در این جلسه به تشریح برنامه ها و موارد اجرائی نمایشگاه و انتظارات از زون تخصصی نوآوری ها و فناوری های صنایع غذایی پرداخته و گفت: برند رینوتکس برند تبریز بوده و حمایت های مادی و معنوی جهت برگزاری هرچه بهتر را می طلبد. 

رضا جعفری، دبیر انجمن صنایع غذایی استان ضمن اشاره به تجارب خود به عنوان مسئول اجرایی زون تخصصی انجمن در رینوتکس در سنوات گذشته با تاکید بر شناخت انجمن از پتانسیل ها و نیازمندی های فناورانه صنایع غذایی استان، کاستی های سنوات قبل را مطرح و پیشنهادات اصلاحی خود را بیان کرد. 

جواد آلپار، نائب رئیس و مسئول کمیته دانش بنیان کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری اتاق بر اثربخشی بیشتر به نمایشگاه با برنامه ریزی های قبلی همچون برگزاری جلسات B2B در اتاق بازرگانی پیش از نمایشگاه مابین سرمایه گذاران و صاحبان ایده جهت طرح های فناورانه و اقناع و جذب سرمایه گذاران تاکید کرد.

عبدالحسین مهین، مسئول کمیته کارآفرینی کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری اتاق نیز با اشاره به اینکه رینوتکس به شناسنامه علم و فن آوری استان تبدیل شده است، ارزیابی دقیق ایده ها و ارائه ایده های پخته و قابل سرمایه گذاری را از الزامات اثربخشی نمایشگاه برشمرد.

در این جلسه در خصوص هماهنگی برای اجرای نمایشگاه و جشنواره رینوتکس 2021 (زون اختصاصی نوآوری ها و فن آوری های صنایع غذایی ) بحث و نقشه راه اولیه نیز طرح شد.