تاریخ : چهارشنبه 16 تير 1400
کد 2574

حضور مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اتاق تبریز

مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اتاق تبریز در جریان دغدغه های فعالان اقتصادی و عمکلرد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، مهدی اقبال، معاون امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سعادتیان مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان و کشاورز، مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان با حضور در اتاق تبریز در جریان عملکرد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق قرار گرفتند. 

در این جلسه نائب رییس اتاق تبریز در خصوص آمار ثبت شرکت ها در پنجره واحد فیزیکی کسب و کار اتاق گفت: 98 شرکت تاکنون در پنجره واحد کسب و کار اتاق تبریز ثبت شده که از این تعداد 85 شرکت مسئولیت محدود و 13 شرکت سهامی خاص بوده و پنج فقره درخواست نیز در دست اقدام است. 

ابوالفتح ابراهیمی ادامه داد: زیرساخت های لازم از طرف اتاق تبریز آماده شده تا پنجره واحد شروع کسب و کار به سهولت به مراجعه کنندگان حقیقی و حقوقی، خدمات لازم را ارائه دهد. 

قطع و وصل مکرر سامانه ثبت شرکت ها ( درون و برون سازمانی)، اطلاع رسانی کافی سمعی و بصری به صورت استانی و کشوری، انجام تدابیر لازم برای کارگزاری های حضوری و ابلاغ به ثبت شرکت استان ها برای ارجاع متقاضیان ثبت به پنجره واحد از جمله چالش و پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.