تاریخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400
کد 2497

پیام تبریک رئیس اتاق تبریز به مناسبت عید فطر

رئیس اتاق تبریز عید سعید فطر را تبریک گفت

«بسم الله الرحمن الرحیم»
اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ


شکرگزاریم پروردگار را که بار دیگر در صبح اول شوال در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیب فرمود تا مسلمانان و روزه داران با  عطر دل ‌انگیز و معطر عبودیت و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیرند.

اینک رمضان عزیز رخت سفر می‌بندد تا سالی دگر که آیا لیاقت و حیات داشته باشیم که طعم عاشقی را در کوچه ‌باغ‌های خوش‌عطر شب‌ها و روزهایش قدم بزنیم یا تقدیرمان چیز دیگری باشد.
شکر و صد شکر که افسوسِ وداع ماه میهمانی خدا با سلام عاشقانه‌ ی عید مومنین و خداجویان همراه می‌شود و جان‌های بی قرار در ایستگاه فطر، عاشقانه سر بر خاک بندگی ساحت ربوبی ‌اش می ‌ساید.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان و تبریک این عید سعید به تمامی مسلمانان خصوصا تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی، از "رب المشرقین و رب المغربین" که بی هیچ منت و کم و کاستی، انوار رحمت و مغفرت خویش را بر پهنای عالم تابانیده است، عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روز افزون را برای همگان مسئلت دارم.

 

یونس ژائله
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز