تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399
کد 2225

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

نباید بر سر راه سرمایه ‌گذاری، تجارت و صنعت مانع تراشی شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بر سر راه سرمایه ‌گذاری، تجارت و صنعت مانع تراشی شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، مسعود پزشکیان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز، نبود ثبات در قراردادها و بخشنامه‌ها را از عوامل ایجاد مشکل در راه سرمایه‌گذاری و توسعه دانست و اظهار داشت: اگر نمی ‌توانید پایبند قراردادها باشید، نباید بر سر راه سرمایه‌گذاری و تجارت و صنعت مانع تراشی کنید.

وی با تاکید بر اینکه وجود مدیران، قانون گذاران و قضات بر اساس فرمایش امیرالمومنین، بدون صنعتگران و تجار بی معنی است، گفت: باید بر این کلام امام علی (ع) باور داشت و مدیران و قانون گذاران و قضات تسهیل‌ گر تجار باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه باید با تقویت و توسعه تولید و صادرات، کشور را در برابر تکانه‌های مختلف بیمه کنیم، افزود: در گذشته همواره با فروش نفت، ناتوانی خود را پوشش دادیم و کمتر به تسهیل تجارت و صنعت توجه شد.

وی با بیان اینکه پول آماده همواره در اختیار ما بوده و با فروش نفت نیازهای کشور را رفع می‌کردیم، تصریح کرد: اول باید پول در می آوردیم و سپس مدیریت می کردیم که همواره برعکس بوده است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه بدون فعالیت صنعت و تقویت آن نمی توان کشور را مدیریت کرد، اضافه کرد: امیدوارم تحریم ها مدیران ما را بیدار کند و بدانند که وظیفه ما بستر سازی برای رونق و شکوفایی تجارت و صنعت است.