تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396
کد 221

دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت استاندارد ISOO9001: 2015 توسط اتاق تبریز

نمایندگی انحصاری URS انگلستان در ایران (شرکت آرمان صنعت پادمیرا) مشاور مدیریت کیفیت به منظور عملیاتی نمودن سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ISOO9001: 2015 بر پایه ارتقاء سطح رضایتمندی مشتری و ارائه خدمات منطبق با در نظر گرفتن شاخص های همچون: افزایش رضایت مندی مشتری، بهبود مستمر سازمان، تحویل به موقع خدمات به اعضاء، ارتقاء سطح علمی پرسنل از طریق مدیریت کارای منابع انسانی، کاهش خطا و دوباره کاری و... در اتاق تبریز از حدود سه ماه قبل شروع به پیاده سازی این استاندارد نمود و امروز با حضور تیم ممیزی به سرپرستی دکتر محبوبی سرممیز، مهندس احسانی مدیرعامل شرکت آرمان صنعت پادمیرا و دکتر امیرعلی فروع دینی مشاور، این ممیزی با موفقیت انجام گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز اولین دیدار رسمی تیم ممیزی با دبیر کل، مدیران و پرسنل اتاق تبریز و با حضور ابوالفتح ابراهیمی نایب رئیس اتاق تبریز برگزار شد.  در این دیدار نایب رئیس اتاق تبریز با قدرانی از تلاش های دبیر کل و پرسنل ساعی اتاق که در ارائه خدمت به مشتریان از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند و با تجلیل از کارشناسان شرکت آرمان صنعت پادمیرا که در امر خطیر پیاده  نمودن استاندارد:  ISOO9001  2015مشاوره های مورد نیاز را ارائه نموده اند خاطر نشان کرد: راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در اتاق های بازرگانی سراسر کشور نوید بخش اقدامات موثر این نهاد اقتصادی با استانداردهای جهانی است تا بیشترین تاثیر گذاری را در حوزه اقتصادی ملی و بین المللی در راستای توسعه اقتصادی کشور داشته باشد. وی با اشاره به این نکته که استاندارد سازی در طول زمان می تواند در تعالی سازمانی در چار چوب ساختار های بهبود کیفیت افزایش راندمان های خدمت رسانی را مهیا می سازد . وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت های مشاوره ای کارشناسان شرکت آرمان صنعت پادمیرادر رعایت استانداردهای تعیین شده توسط کارکنان به اهداف تعیین شده در این خصوص نایل شویم.
اکبر فلاح دبیر کل اتاق تبریز با اظهار امیدواری که اخذ مجوزه های لازم در خصوص استاندارد ISOO9001  2015 پرسنل اتاق بتوانند در راستای رضایت مندی مشتریان اقدامات موثری را انجام دهند از زحمات امیر علی فروع دینی در طول مدت پیاده سازی و عملیاتی نمودن استاندارد که از هیچ کوششی دریغ ننموده اند قدر دانی نمود.