تاریخ : چهارشنبه 11 بهمن 1396
کد 217

تجلیل از رئیس اتاق بازرگانی تبریز توسط مدیران سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی

به بهانه برگزاری موفق همایش پنجمین دوره ایران تک خانم علیزاد اشرفی (خیرآور) با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به صورت رسمی مراتب تقدیر و تشکر این سازمان را بابت همکاری های جناب آقای حسن زاده در برگزاری هر چه باشکوه تر پنجمین همایش ایران تک، به عمل آورند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، خانم علیزاد اشرفی (خیرآور) با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به صورت رسمی مراتب تقدیر و تشکر این سازمان را بابت همکاری های جناب آقای حسن زاده در برگزاری هر چه باشکوه تر پنجمین همایش ایران تک، به عمل آورند. 
سرکار خانم علیزاد اشرفی در این جلسه عنوان کردند: جناب آقای حسن زاده از شخصیت های والای کشور هستند که همواره در پیشبرد برنامه ها و توسعه استان نقش بسزایی را بدون هیچ چشم داشتی ایفا نموده اند و امیدواریم استان و منطقه بتواند از وجود چنین شخصیت هایی، همواره بهره مند گردد. دوره اخیر مدیریت اتاق بازرگانی، مانند سایر ادوار پیشین بسیار مدبرانه و دلسوزانه می باشد و باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بخش خصوصی شده است.
ایشان در ادامه به نقش تأثیر گذار اتاق بازرگانی تبریز در اجرای طرح های تحقیقاتی اشاره نموده و فرمودند: سازمان مدیریت صنعتی طی پنج دوره اخیر برگزاری طرح ایران تک همواره از راهنمایی های جناب آقای حسن زاده بهره مند گردیده و طی 2 دوره اخیر، با مشارکت و همکاری اتاق بازرگانی تبریز توانسته است همایشی در شأن صنایع استان برگزار نماید و از نتایج ارزیابی بنگاه های اقتصادی تحت عنوان "ایران تک" رونمایی نماید.
در انتهای این جلسه، لوح تقدیر و تندیس همایش ایران تک به رسم یادبود، توسط مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان اهداء گردید.