تاریخ : پنجشنبه 25 دي 1399
کد 2134

طی مراسمی صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی

طی مراسمی توسط فعالان بخش خصوصی استان از زحمات مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، طی مراسمی در محل اتاق بازرگانی تبریز توسط فعالان بخش خصوصی از زحمات حمید قاسمی، مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست استان قدردانی شد. علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم، مدیریت در حوزه حفاظت محیط زیست را بسیار حساس عنوان کرده و گفت: مدیران دولتی همواره از سه جهت فعالان بخش خصوصی، رسانه ها و دستگاه های نظارتی تحت فشار بوده اند و کار کردن در این فضا دارای سختی های ویژه خود است. 

وی ادامه داد: از هر سه این عوامل خواستاریم که با مدیران برخورد منصفانه ای داشته و یاری گر آنان در جهت تحقق وظایف خود باشند.

یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این جلسه، رشد بخش خصوصی را ناشی از قبول مسئولیت و تقبل ریسک های بزرگ دانسته و گفت: فضای استان به گونه ای است که بخش عظیمی از صنایع استان را بخش خصوصی اداره می کنند و به همین دلیل در این فضا، فعالان بخش خصوصی نقش عظیمی در مباحث اقتصادی دارند. 

وی فعالیت های صورت گرفته در حوزه مدیریت حفاظت محیط زیست استان را قابل توجه دانسته و گفت: از تلاش های صورت گرفته توسط آقای قاسمی در این راستا قدردان هستیم. 

همچنین در این مراسم، رییس خانه صنعت و معدن استان، رئیس انجمن مدیران صنایع، رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آذربایجان شرقی و مدیر کل سابق سازمان حفاظت محیط زیست استان به ایراد سخنرانی پرداختند. 

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات چندین ساله مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تقدیر و تجلیل شد.



 
آلبوم تصاویر تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست 25-10-99