تاریخ : يکشنبه 30 آذر 1399
کد 1989

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت؛

دیدار رییس و نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز با خانواده شهدای مدافع سلامت استان

رییس، نائب رییس و دبیرکل اتاق بازرگانی تبریز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در منزل چندین نفر از شهدای مدافع سلامت استان حضور یافته و از خانواده معظم این شهدا قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله رئیس، ابوالفتح ابراهیمی نائب رئیس و مهدی قهرمانی دبیرکل اتاق بازرگانی تبریز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در منزل چهار نفر از شهدای مدافع سلامت استان، ضمن دیدار و عرض تسلیت، از خانواده این شهدا قدردانی کردند.

ژائله در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه کادر درمان و سلامت گفت: همه ما مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های کادر درمان و سلامت استان هستیم که در این بین فداکاری شهدای مدافع سلامت در یادها مانده و همه مردم قدردان این افراد بوده و خواهند بود. 

در این دیدار، ژائله، ابراهیمی و قهرمانی در منزل شهدای مدافع سلامت استان، فهمیه برین کار، عبدالرسول نائبی، میکائیل پورمحبت و فرناز کیهان، پزشکان و پرستاران شهید مدافع سلامت استان حضور یافته و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از صبوری و زحمات خانواده این افراد قدردانی کردند. 

در متن لوح سپاس اهدایی که به امضای رییس اتاق بازرگانی تبریز رسیده، آمده است: 

یاد و خاطره جاوید نامانی که در خط مقدم تامین سلامت انسان ها، همت بلند داشته اند و در شرایط بسیار سخت کنونی که ویروس منحوس کرونا بر جامعه سایه افکنده است، مجدانه و تا سرحد جان، تلاش نموده اند را بزرگ می داریم. انسان های پاک نهاد و نیکوسرشت که عاشقانه به مردم مهر می ورزیدند و با همت و تلاش، سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق، رد و رنج را از جسم و روح دردمندان می زدودند.

بدین وسیله ضمن بزرگداشت یاد و نام آن شهید گرانقدر، به پاس تقدیر از صبر و از خودگذشتگی، این لوح به شما خانواده بزرگ اهدا می شود.