تاریخ : شنبه 29 آذر 1399
کد 1982

رییس اتاق بازرگانی تبریز:

مهم ترین مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی بحث اشتغالزایی است

رییس اتاق بازرگانی تبریز، مهم ترین مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع را بحث اشتغالزایی دانسته و تلاش های صورت گرفته در این راستا را قابل قدردانی دانست.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، یونس ژائله قبل از ظهر شنبه در دیدار با مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه عاشورا در محل اتاق بازرگانی تبریز گفت: اتاق تلاش دارد تا صاحبان صنایع را دور یکدیگر جمع کرده و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در بحث اشتغالزایی، موثر واقع شود چرا که مهم ترین مسئولیت اجتماعی صاحبان صنایع را در وضعیت کنونی می توان بحث اشتغالزایی دانست.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به ضرورت تلاش برای حفظ سرمایه گذاران و فراری ندادن آن ها گفت: در شرایط کنونی فضای کار کردن برای فعالان بخش خصوصی همانند دویدن در یک میدان مسابقه دوی با مانع شده که سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید برای ادامه فعالیت خود از موانع زیادی عبور کنند و در این شرایط نباید با یکسری بروکراسی های اداری و دیگر امورات، آن ها را فراری دهیم.

ژائله، فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع را فعال در امور نیکوکاری دانسته و گفت: صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان در همان ابتدای کرونا، از دل جامعه غفلت نکرده و در بحث کمک های مومنانه نیز فعال ظاهر شدند.

در شرایط کنونی نیازمند وجود وحدت در جامعه هستیم

نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه امنیت کنونی جامعه را مدیون بسیج و سپاه هستیم، گفت: در شرایط کنونی نیازمند وحدت بین آحاد جامعه هستیم و باید از هر گونه اختلاف افکنی خودداری کنیم.

عباس کمالی، اشتغالزایی را از مهم ترین دغدغه صاحبان صنایع دانسته و گفت: در شرایط کنونی اقتصادی، مباحث مربوط به توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت مردم در اولویت قرار دارد که مسئولان نیز باید در این خصوص یاریگر فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان باشند.

فعالیت تولیدکنندگان سدی در برابر خواسته دشمنان 

سرهنگ پاسدار سیدرضا پورزینال، مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه عاشورا نیز در این دیدار، تلاش تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصاد را مانعی در برابر خواسته های شوم دشمنان دانسته و گفت: در شرایط کنونی باید اقتصاد خود را بیش از هر زمانی تقویت کنیم و برای تحقق این امر باید شاهد حمایت هر چه بیش از تولیدکنندگان و صنعتگران باشیم.