تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1399
کد 1774

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

دیدار رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی

به مناسبت هفته ناجا، رییس، تعدادی از اعضای هیات نمایندگان و دبیر اتاق بازرگانی تبریز، ضمن دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از زحمات شبانه ‌روزی فرماندهان و کارکنان ناجای استان قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، ظهر امروز رییس اتاق بازرگانی تبریز به همراه تعدادی از اعضای هیات نمایندگان و دبیر اتاق با حضور در مقر فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان تلاشگر ناجا، از تلاش‌ها و خدمات شبانه ‌روزی آنان برای استقرار نظم و امنیت در استان قدردانی کردند.

یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت گفت: نیروی انتظامی همواره در تمامی صحنه های سخت و دشوار در کنار مردم بوده است تا امنیت جامعه را تامین کند که در این راستا از زحمات این افراد قدردانی می کنیم.

امنیت، مهم ترین بستر برای فعالیت اقتصادی 

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، هفته ناجا را فرصتی برای ایجاد تعامل بین نیروی انتظامی با بخش های مختلف دانست و گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان امن کشور محسوب می شود که نسبت به جمعیت از لحاظ شاخص های وقوع جرایم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

سردار حسین عبدی ادامه داد: اعتقاد ویژه و فرهنگ خاص مردم آذربایجان شرقی در کنار تلاش دستگاه های مرتبط، زمینه ساز کاهش جرایم در این استان شده است. 

وی با بیان اینکه امنیت بستر لازم برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مهیا می سازد، گفت: یکی از مهم ترین بسترهای لازم برای فعالیت حوزه های اقتصادی، موضوع امنیت می باشد که خوشبختانه امروز در جمهوری اسلامی ایران، امنیت به طور کامل برقرار است.