تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1399
کد 1673

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد؛

لزوم همکاری های دو جانبه بین فعالان بخش خصوصی و مدیریت شهری تبریز

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم افزایش همکاری های دو جانبه مدیریت شهری و فعالان بخش خصوصی تبریز تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، سونیا اندیش قبل از ظهر پنج شنبه در جریان دیدار تعدادی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و مسئولان شهری تبریز در محل اتاق بازرگانی بر لزوم همکاری دو جانبه بخش خصوصی و مدیریت شهری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید بخش خصوصی را وارد مباحث مدیریت شهری کنیم، گفت: بخش عظیمی از سرمایه گذاری های انجام گرفته در شهر تبریز توسط بخش خصوصی انجام می گیرد و فعالان این بخش را می توان دارای نقش ویژه ای در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال، تجارت و غیره دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی تبریز، بار اشتغال شهر  را به دوش کشیده و با تمامی ناملایمات موجود، سعی در ثروت آفرینی و ایجاد اشتغال برای مردم دارند.

وی افزود: با این وجود، صاحبان واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران باید در مدیریت شهری سهم داشته و بخشی از کارها را به این بخش سپرد.

اندیش با بیان اینکه این امر سبب کاهش بار هزینه های شهرداری می شود، گفت: علاوه بر این، بخش خصوصی نیز بیش از گذشته، همکاری های خود را با مدیریت شهری افزایش خواهد داد و به دنبال آن میزان گلایه مندی ها از مجموعه مدیریت شهری نیز به شکل محسوسی، کاهش می یابد.

در این جلسه، نحوه همکاری های فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و مدیریت شهری تبریز مورد بررسی قرار گرفت و بر افزایش این همکاری ها تاکید شد.